Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=304936&B=DINFORSYNING
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=304936&B=DINFORSYNING
Udbyder
DIN Forsyning A/S
Vindere
Ad-hoc spuling og vagtberedskab i Esbjerg kommune
(20.10.2021)
K-Rens A/S
D lauritzens Vej 4
6700 Esbjerg
Genudbud af ad-hoc spuling og vagttjeneste
DIN Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32661149
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Karina Lønne
E-mail: kal@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747544
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
Del II: Genstand
Genudbud af ad-hoc spuling og vagttjeneste
Rammeaftalen omfatter ad hoc-opgaver indenfor spuling og vagtberedskab i DIN Forsynings forsyningsområde. Opgaverne omfatter tømning, spuling og rengøring af pumpestationer, bygværker, sandfang, stik- og hovedledninger, bassiner, renseanlægsinstallationer, akutte forureninger samt slamkørsel.
Ad-hoc spuling og vagtberedskab i Esbjerg kommune
Rammeaftalen omfatter ad hoc-opgaver indenfor spuling og vagtberedskab i Esbjerg kommune. Opgaverne omfatter tømning, spuling og rengøring af pumpestationer, bygværker, sandfang, stik- og hovedledninger, bassiner, renseanlægsinstallationer, akutte forureninger.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 2 X 12 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 2 X 12 måneder.
Ad-hoc spuling og vagtberedskab i Varde kommune
Rammeaftalen omfatter ad hoc-opgaver indenfor spuling og vagtberedskab i Varde kommune. Opgaverne omfatter tømning, spuling og rengøring af pumpestationer, bygværker, sandfang, stik- og hovedledninger, bassiner, renseanlægsinstallationer, akutte forureninger samt slamkørsel.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 2 X 12 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 2 X 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver i gennemsnit over de sidste 3 afsluttede årsregnskaber har haft en soliditetsgrad på minimum 10 %
Tilbudsgiver skal det seneste regnskabsår kunne fremvise en positiv egenkapital
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
- Delaftale 1: Rammeaftalens forventede maksimale værdi 1,5 mio. DKK.
- Delaftale 2: Rammeaftalens forventede maksimale værdi 1,125 mio. DKK.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/