Fakta om udbudet
Udbyder
Fredensborg Kommune
Annulleringsbekendtgørelse vedr. udbud af træpiller
Fredensborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188335
Postadresse: Egevangen 3 B, Brønsholm
By: Kokkedal
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2980
Land: Danmark
Kontaktperson: Stefan Ising
E-mail: stis@fredensborg.dk
Telefon: +45 72562411
Fax: +45 72565000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/156306365.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Del II: Genstand
Annulleringsbekendtgørelse vedr. udbud af træpiller
Fredensborg Kommune udbyder levering af træpiller til kommunens bygninger med træpillefyr.
Fredensborg Kommune
Fredensborg Kommune udbyder levering af ca. 525 ton træpiller årligt til opvarmning af 15 ejendomme. Det anførte forbrug er skønnede mængder, udregnet på baggrund af tidligere aktivitet.
Der vil blive indgået rammeaftale med én leverandør.
Udbudsmaterialet bilag 3 indeholder en oversigt over leveringsadresser med angivelse af forventede mængder og antal leveringer pr. år samt distributionsforhold vedrørende den enkelte ejendom.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå en 3-årig rammeaftale vedrørende levering af træpiller. Kommunen har option på forlængelse i yderligere 1 år.
Tilbudsgiver skal afgive en pris for perioden 1. august 2021 - 31.december 2021. Prisen pr. ton træpiller kan derefter reguleres hvert kvartal jf. kontrakten pkt. 10.
Aftalen træder i kraft den 1. august 2021 og udløber den 31. juli 2024. Der tages stilling til optionen på 1 års forlængelse 6 måneder inden rammeaftalen udløber.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af træpiller
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk