Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/thistedkommune/tenderinformationshow.aspx?Id=84985
Udbyder
Thisted Kommune
Vindere
(22.11.2021)
Vrå Dampvaskeri A/S
Frilandsvej 8
9760 VRÅ
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 23-08-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 31-08-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 2021-08-23
Tid: 12:00
Læses:
Dato: 2021-08-31
Tid: 12:00
EU-udbud af vask og leje af beklædning til Thisted Kommune
Thisted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189560
Postadresse: Asylgade 30
By: Thisted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7700
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Jeppesen
E-mail: sbj@thisted.dk
Telefon: +45 99171717
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.thisted.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af vask og leje af beklædning til Thisted Kommune
Udbuddet omfatter opgaven af vask/leje, dvs. leje og vask af tøj på tilbudsgivers vaskeri, afhentning af det brugte tøj samt tilbagelevering af det vaskede tøj på ordregivers adresser.
Thisted Kommune
Udbuddet omfatter opgaven af vask/leje, dvs. leje og vask af tøj på tilbudsgivers vaskeri, afhentning af det brugte tøj samt tilbagelevering af det vaskede tøj på ordregivers adresser.
2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår tilbudsgiver skal oplyse det forsikrede beløb i tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring
Egenkapital: 10 mio. DKK i det seneste afsluttede regnskabsår
Erhvervsansvarsforsikring: 5 mio. DKK, hvor selvrisiko ikke må overstige 100 000 DKK pr. skade.
Tilbudsgiver skal angive referencer.
Minimum 2 sammenlignelige referencer der er udført i løbet af de seneste 3 år. Med sammenlignelig reference menes enhver form for vask og leje af beklædningsordning til sundhedssektoren for minimum 500 medarbejdere og minimum 5 forskellige leveringsadresser. Referenceliste skal indeholde referencen, kontaktperson (navn, tlf.nr. og e-mail), periode for udførelse af opgaven og omsætning på aftalen.
Der er indsat betingelser ang. arbejdsklausuler, som tilbudsgiver skal være opmærksom på.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk1, nr. 1-7. Før beslutning om tildeling af kontrakt vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens §151, fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation:
- Vedr. udelukkelsesgrunde: gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen - vedr. økonomisk og finansiel formåen: Årsregnskab eller uddrag heraf for det seneste disponible regnskabsår eller erklæring hvoraf det fremgår, at tilbudsgiver lever op til mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere og støttende virksomheder
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk