Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/53772188.aspx
Udbyder
Shared A/S
Vindere
Vindere af rammeaftale:
(31.03.2016)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
(31.03.2016)
Simon Moos Entrepriser A/S
Kallehave 23
6400 Sønderborg
Tømningsordning
Shared A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Shared A/S
Bautavej 1
Att: Steffen Kaas Rasmussen
8210 Århus V
DANMARK
Telefon: +45 89471402
Mailadresse: skr@shared.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/53772188.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/53772188.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/53772188.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/53772188.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/53772188.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aarhus Kommune, Favrskov Kommune, Odder Kommune.
NUTS-kode DK04
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4Rammeaftalen er gældende fra den 1.1.2016 for Favrskov Forsyning, og er gældende frem til den 31.12.2019, og udløber uden yderligere varsel herefter. Rammeaftalen er gældende fra den 1.1.2017 for Odder Spildevand og Aarhus Vand, og er gældende frem til den 31.12.2019, og udløber uden yderligere varsel herefter.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/53772188.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
90460000, 90460000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Oplysninger om delaftaler
Betegnelse: Favrskov ForsyningRammeaftalen er gældende fra den 1.1.2016 for Favrskov Forsyning, og er gældende frem til den 31.12.2019, og udløber uden yderligere varsel herefter.
90460000
Rammeaftalen er gældende fra den 1.1.2017 for Aarhus Vand, og er gældende frem til den 31.12.2019, og udløber uden yderligere varsel herefter.
90460000
Rammeaftalen er gældende fra den 1.1.2017 for Odder Spildevand og Aarhus Vand, og er gældende frem til den 31.12.2019, og udløber uden yderligere varsel herefter.
90460000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
2) Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om at Entreprenøren ikke er omfattet af Direktivets art. 45. Formular er vedlagt som Bilag F.
1) Dokumentation for materiel og udstyr. Bilag C udfyldes.
• Alm. slamsuger –ikke KSA løsning
• Slamsugere af typen — KSA slamsuger eller tilsvarende
• Lillebil/traktorslamsuger.
2) Dokumentation for Entreprenørens tekniske formåen i form af firmaets erfaringer fra udførelse af lignende opgaver med angivelse af leverance samt kontaktperson ved kunden. Entreprenøren skal ved afgivelse af tilbud anvende skabelonen for Referenceliste, der er vedlagt som Bilag D.
3) Dokumentation for at Entreprenørens medarbejdere har den nødvendige erfaring i løsning af den udbudte opgave. Bilag G »Kompetencebeskrivelse« udfyldes.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
1) Mindstekrav for Euronorm: Euro 4
2) Mindstekrav: 3 sammenlignelige referencer
3) Mindstekrav: 3 års samlet erfaring med den udbudte opgave.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100