23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 196-355710
Offentliggjort
09.10.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
25.11.2015 Kl. 14:00

Udbyder

Vordingborg Spildevand

Vindere

Delkontrakt 1 (Faxe Spildevand A/S)

(14.06.2016)
Ringsted Slamsugning ApS
Tinvej 12
4100 Ringsted

Delkontrakt 2 (Lejre Spildevand A/S)

(14.06.2016)
Leif M. Jensen A-S
Sydvestvej 70
2600 Glostrup

Delkontrakt 3 (Roskilde Spildevand A/S)

(14.06.2016)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S

Delkontrakt 6 (Holbæk Spildevand A/S)

(14.06.2016)
Leif M. Jensen A-S
Sydvestvej 70
2600 Glostrup

Delkontrakt 4 (Ringsted Spildevand A/S)

(14.06.2016)
Ringsted Slamsugning ApS
Tinvej 12
4100 Ringsted

Delkontrakt 5 (Vordingborg Spildevand A/S)

(14.06.2016)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S

Fælles udbud vedr. tanktømning, slamtransport mv.


Vordingborg Spildevand

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vordingborg Spildevand
Brovejen 10
Att: Karen Eiken Jensen
4760 Vordingborg
DANMARK
Telefon: +45 23746300
Mailadresse: keje@vordingborgforsyning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: http://vordingborgforsyning.dk/

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/170064

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=152492&B=ENVIDAN

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Hovedaktivitet
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: ja

Faxe Spildevand A/S
Jens Chr. Skous vej 1
4690 Haslev
DANMARK

Lejre Spildevand A/S
Højbyvej 19
4320 Lejre
DANMARK

Ringsted Spildevand A/S
Brages Vej 18
4100 Ringsted
DANMARK

Roskidle Spildevand A/S
Betonvej 12
4000 Roskilde
DANMARK

Vordingborg Spildevand A/S
Brovejen 10
4760 Vordingborg
DANMARK

Holbæk Spildevand A/S
Tåstrup Møllevej 5
4300 Holbæk
DANMARK

 

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Fælles udbud vedr. tanktømning, slamtransport mv.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Sjælland.

NUTS-kode DK02

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Udbud af en 3-årig aftale med mulighed for yderligere 1 år vedr. tanktømning af 23 046 bundfældningstanke pr. år samt 3 370 samletanke pr. år. Udbuddet er opdelt i 6 delkontrakter.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: ja
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
Anslået værdi eksklusive moms
interval: mellem 50 000 000 og 70 600 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Der er option på følgende forhold:
— Bortskaffelse af afvandet slam fra KSA
— Kontraktforlængelse på yderligere 1 år
— Delkontrakt 4 har også optioner på et par delydelser derudover.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om kontrakter, der kan forlænges: forventet tidsramme for efterfølgende udbud:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 036 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Delkontrakt 1 (Faxe Spildevand A/S)
1) Kort beskrivelse:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000

Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Delkontrakt 2 (Lejre Spildevand A/S)
1) Kort beskrivelse:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000

Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Delkontrakt 3 (Roskilde Spildevand A/S)
1) Kort beskrivelse:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000

Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Delkontrakt 4 (Ringsted Spildevand A/S)
1) Kort beskrivelse:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000

Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Delkontrakt 5 (Vordingborg Spildevand A/S)
1) Kort beskrivelse:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000

Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Delkontrakt 6 (Holbæk Spildevand A/S)
1) Kort beskrivelse:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Kontrakten er nærmere beskrevet i udbudsdokumenterne.
III.1.4) Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Omsætningen skal være større end 2 500 000 DKK pr. regnskabsår de seneste 3 år
— Soliditetsgrad over 10 % pr. regnskabsår de seneste 3 år.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Mindst 5 referencer for tilsvarende aftaler eller lign. opgaver udført inden for de sidste 3 år med angivelse af omsætning og kontaktpersoner.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
Fælles udbud vedr. tanktømning
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
25.11.2015 - 14:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 006 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.7) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Fax: +45 35291000

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Præcise oplysninger om frister for indgivelse af klager:
Klager over udbuddet skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Hvis der er tale om en rammeaftale er fristen 6 måneder. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klage ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
6.10.2015

Send til en kollega

0.078