Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/642ae68c-e7cb-4418-8f62-3d69002ef6b1/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/642ae68c-e7cb-4418-8f62-3d69002ef6b1/homepage
Udbyder
Nordfyns Kommune
Vindere
INST 1
(14.01.2022)
jk service
5400 Bogense
INST 4
(14.01.2022)
HedeDanmark a/s
Handelsvej 30
5260 Odense S
INST 3
(14.01.2022)
FMT A/S
Erhvervspark 32
Hillerød
Opdateringer
Glatførebekæmpelse og snerydning 2021-2025 til Nordfyns Kommune (institutionsruter)
Nordfyns Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188947
Postadresse: Møllerled 60
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5400
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Bogø Lindemer
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/642ae68c-e7cb-4418-8f62-3d69002ef6b1/homepage
Del II: Genstand
Offentligt udbud af glatførebekæmpelse og snerydning 2021-2025 til Nordfyns Kommune (institutionsruter)
Nærværende udbud vedrører udbud af vintertjeneste til Nordfyns Kommune på 6 (seks) institutionsruter.
Rute 1
Nordfyns Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på de 4 (fire) institutioner omfattet af delaftalen.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver har mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Rute 2
Nordfyns Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på de 8 (otte) institutioner omfattet af delaftalen.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver har mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Rute 3
Nordfyns Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på de 9 (ni) institutioner omfattet af delaftalen.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver har mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Rute 4
Nordfyns Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på de 11 (elleve) institutioner omfattet af delaftalen.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver har mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Rute 5
Nordfyns Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på de 6 (seks) institutioner omfattet af delaftalen.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver har mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Rute 6
Nordfyns Kommune
Delaftalen omfatter glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på de 12 (tolv) institutioner omfattet af delaftalen.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver har mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Finder ikke anvendelse i forbindelse med nærværende udbud.
Finder ikke anvendelse i forbindelse med nærværende udbud.
Rammeaftalen indeholder sociale klausuler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet.
Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet Ethics ved at klikke på ikonet + under ”Spørgsmål”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på send fremsendes spørgsmålet til ordregiver.
Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet under ”Udbudsdokumenter”.
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet Ethics.
Spørgsmål modtaget inden spørgefristen vil blive besvaret af ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Spørgsmål modtaget senere end 7 dage, inden tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet Ethics skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller klikke på ikonet ”Kundeservice”.
Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, på ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et i forbindelse med tilbuddet. Nedenfor beskrives det, hvordan denne dokumentation skal fremlægges.
Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation.
Hvis tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra:
- Skifteretten v. Domstolsstyrelsen
- Skatteforvaltningen
- ATP
- Politiet (Kriminalregistret).
Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten bestilles hos Virk.
Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato som ordregiver har fastsat som frist.
Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget.
Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene, i forbindelse med udbud.
Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed.
Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Verifikation af afgivne oplysninger i ESPD’ets del IV – udvælgelseskriterier sker på følgende måde:
- Der skal ikke aflevere dokumentation for referencer, men ordregiver forbeholder sig retten til at få bekræftet referencernes rigtighed hos kunderne.
Hvis en tilbudsgiver har baseret sin formåen på andre enheders ressourcer eller udgør en sammenslutning skal der indsendes følgende dokumentation:
- En støtteerklæring hvormed andre enheder erklærer at have stillet alle nødvendige ressourcer til rådighed for tilbudsgiver i forbindelse med nærværende udbud. Egen erklæring kan anvendes.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk