Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/150703351.aspx
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Vindere
Udbud af renhold og grøn drift/pleje Nordvest Parken
(22.11.2021)
Cardea Facility Services ApS
Ellekær 7G
2730 Herlev
Renhold og grøn drift/pleje Nordvest Parken
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Njalsgade 17
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe la Cour
E-mail: m15s@kk.dk
Telefon: +45 23392485
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/150703351.aspx
Del II: Genstand
Udbud af renhold og grøn drift/pleje Nordvest Parken
Københavns udbyder - på vegne af Nordvest parkens ejerlaug - renhold samt grøn drift/plejen af Nordvest parken i offentligt udbud.
Parken er en urban park beliggende i Københavns kommune og denne skal driftes på samme måde som øvrige parker i Kommunen driftes. Det der udbydes er dels renhold, dels grøn drift og pleje.
Kontrakten er i dag udliciteret og driften skal overtages pr. 1. januar 2022. Der vil ikke være virksomhedsoverdragelse og der kommer ikke internt kontrolbud.
København
Udbudsmaterialet består af følgende dokumenter:
Bilag 0. Udbudsbetingelser
Bilag A. Kontrakt (bilag 1. Arbejdsklausul, Bilag 2. CSR, Bilag 3 faktura)
Bilag B. Kravspecifikation
Bilag C. Tilbudsskema (delt i flere faneblade. Samtlige faneblade og samtlige linjer skal udfyldes for at tilbud er konditionsmæssigt). Tilbudsskema skal udfyldes og oploades i Mercell.
Bilag D. Kort
Bilag E. Alkoholpolitik
Bilag F. Liste over køretøjer leverandør agter at benytte på aftalen (Skal udfyldes og oploades i Mercell)
Bilag G. Kvalitetshåndbog (i denne beskrives den måde Københavns Kommune ønsker at arbejdet på de respektive områder skal udføres på).
Bilag H. Ekstrakt af Forvalterredskab (Dette skal benyttes de steder i Kvalitetshåndbogen hvor der er henvist til denne)
Bilag I. Vandingskort
2 x 1 år
Bestillingsopgaver er optioner
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
- Tilbudsgivers gennemsnitlige årlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 400.000. kr.(ekskl. moms).
-
- Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 25 % i gennemsnit se seneste 3 disponible regnskabsår eller i det seneste disponible regnskabsår.
- Leverandøren skal dokumentere, at de inden for de sidste 3 år mindst har leveret samme type tjenesteydelse til minimum 3 private eller offentlige ordregivere. Kontrakterne skal opgives med årsværdi samt beskrivelse af hvilken type opgave der blev leveret. Samtidig skal ordregiver oplyses om de pågældende kontraktens størrelse, tidsrummet for kontraktens løbetids, samt kontaktperson hos den pågældende ordregiver. leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand.
-
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk