Fakta om udbudet
Udbyder
Langeland Kommune - Vækst og Bæredygtighed
Udbud af vintertjeneste i Langeland Kommune
Langeland Kommune - Vækst og Bæredygtighed
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188955
Postadresse: Fredensvej 1
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5900
Land: Danmark
Kontaktperson: Conny Hanne Nielsen
E-mail: cn@langelandkommune.dk
Telefon: +45 63516036
Fax: +45 62572821
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/159284862.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.langelandkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste i Langeland Kommune
Vintertjeneste. Snerydning og glatførebekæmpelse på landevejen Rute 305.
Glatførebekæmpelse og snerydning af kørebaner på 1 rute af ca. 104,8 kilometer.
Ruten køres af en til to lastbiler, samt evt. en traktor og udgør én entreprise. Rutens beliggenhed er anført på ruteplanerne fra nord og syd.
Ordregiver leverer salt og stiller saltspreder og sneplov til rådighed for lastbiler, samt sneplov til traktor. Der stilles teleskoplæsser til rådighed ved saltdepot.
Entreprenøren skal selv stille med lastbiler samt traktor for montering af ordregivers udstyr.
Entreprenøren skal i sit tilbud anføre omfang af mandskab og materiel der tilbydes til løsning af opgaven indenfor den fastsatte tid.
Vintertjenesten skal da der er tale om kl.-1-vej kunne udføres på alle dage hele døgnet.
Udkald til glatførebekæmpelse og snerydning finder som oftest sted uden for normal arbejdstid.
1 x 2 år for perioden vinter 2023/2024 og 2024/2025
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af vintertjeneste i Langeland Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk