Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/dfa2c744-d84d-47c6-95a5-e003a3ae73b8/publicMaterial
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
(17.12.2021)
Recover ApS
Avedøreholmen 95
2650 Hvidovre
Udbud af specialrengøring
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Guldberg Larsen
E-mail: megl@odense.dk
Telefon: +45 21160155
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud af specialrengøring
Udbuddet vedrører levering af specialrengøring til Ordregiver.
Odense Kommune
Aftalen omfatter levering af specialrengøring. Specialrengøring defineres som rengøringsopgaver, der har en speciel karakter eller kræver særlige midler, fremgangsmåder og lignende at udføre. Specialrengøring omfatter, men er ikke begrænset til rengøring efter vandskader, indbrud og hærværk mm., opsugning af vand og affugtning af berørte lokaler, håndtering af inventar og ejendele, der skal bevares eller bortskaffes, håndtering af bygningsdele, der skal bortskaffes, leje af maskiner til specialrengøringsopgaver, samt mindre rengøringsopgaver efter udførte opgaver.
Ordregiver agter at indgå én samlet rammeaftale for levering af specialrengøring. Ordregiver har dermed valgt ikke at opdele anskaffelsen i delaftaler, da det vurderes økonomisk mest fordelagtigt at holde det i én rammeaftale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere at have gennemført mindst tre sammenlignelige referencer, der ikke er mere end tre år gamle. Alderen på referencen regnes i forhold til referencens slutdato og tilbudsfristen for dette udbud. Referencens slutdato må således ikke være ældre end den 8. november 2018. Der kan også være tale om referencer, som tilbudsgiver ved tilbudsafgivelsen er ved at udføre, dvs. en gældende aftale.
De angivne referencer skal have været i drift i minimum 3 måneder på datoen for tilbudsfristen, og skal således være påbegyndt senest den 8. august 2021.
De angivne referencer skal vedrøre en løbende aftale med gentagende specialrengøringsopgaver. Der må således ikke være tale om enkeltstående opgaver for en ordregiver.
Minimum én af referencerne skal være udført for en offentlig ordregiver.
Referencerne skal vedrøre opgaver af samme art, som den udbudte, og således vedrøre specialrengøring. Dette bør angives specifikt.
Der henvises til det i udbudsmaterialet vedlagte aftaleudkast inkl. bilag, som vil udgøre aftalegrundlaget for den endelige rammeaftale mellem Ordregiver og den valgte Leverandør.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Primo 2025
Ordregiver vil i dette udbud stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 8.1.
Den forventede omsætning for rammeaftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktiviteter og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet.
Leverandøren skal ved udførelse af arbejde i forbindelse med rammeaftalen overholde Odense Kommune arbejdsklausul, jf. bilag 2, samt Odense Kommunes beskæftigelsesklausul, jf. bilag 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk