Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned
(27.12.2021)
De Forenede Dampvaskerier A/S
Kongebakken 1
2765 Smørum
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 18-11-2021
Time: 23:59
Læses:
Dato: 25-11-2021
Time: 23:59
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-11-2021
Time: 23:59
Læses:
Dato: 25-11-2021
Time: 23:59
Vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Selma Pizovic
E-mail: spi@ifirs.dk
Telefon: +45 28691418
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/164866868.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned
Udbuddet vedrører vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned til Ordregiver.
Arbejdsbeklædningen og/eller linnedet skal anvendes på Ordregivers adresser og afdelinger på blandt andet køkkener, skolehjem, konferencefaciliteter m.m.
Udbuddet omfatter blandt andet vask, leje og levering af følgende produkter/ydelser:
- Benklæder
- Forklæder
- Kokkejakker
- Skjorter
- Termotøj
- T-shirts
- Sengelinned
- Badekåber
- Duge, klude, servietter og viskestykker
- Håndklæder
Udbuddet gennemføres som et varelisteudbud.
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter/ydelser og produktgrupper/ydelsesgrupper, herunder de krav produkterne/ydelserne skal opfylde, henvises til afsnit 8 - Kravspecifikation og Bilag 3 - Tilbudslisten samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Aftalen forventes at træde i kraft den 01.04.2022 og løber indtil den 31.03.2026, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder.
Følgende medlemsskoler deltager i udbuddet (herefter kaldet Ordregiver):
- AMU Syd
- College 360
- Dalum Landbrugsskole
- EUC Lillebælt
- HANSENBERG
- Social- og Sundhedsskolen Fredericia Vejle Horsens
- Social- og Sundhedsskolen Syd
- Syddansk Erhvervsskole
- UddannelsesCenter Holstebro
- Zealand - Sjællands Erhvervsakademi
Social- og Sundhedsskolen Syd tiltræder først aftalen pr. 01.05.2021.
Den samlede indkøbsmængde forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt kr. 5.460.000,00.
Den forventede omsætning på aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug og forventede aktivitets-/forbrugsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Ordregiver kan forlænge aftalen med 2 x 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved aftalens start med en forsikringssum på minimum kr. 10.000.000. Dette skal bekræftes i ESPD'et.
Forsikringssummen skal være på minimum kr. 10.000.000.
Tilbudsgiver skal anføre minimum 3 referencer, som er sammenlignelige med den udbudte opgave. Referencerne skal være udført af Tilbudsgiver. For at en reference anses for sammenlignelig, skal nedenstående kriterier være opfyldt og fremgå af ESPD'et.
Minimumskrav: Referencen skal angå levering af vask og leje af arbejdsbeklædning og linned
Minimumskrav: Referencen skal være udført inden for de seneste tre år.
Minimumskrav: Referencen skal have en værdi på mere end kr. 100.000 pr. år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Aftalen forventes udbudt på ny i 20xx til 20xx afhængig af optionens udnyttelse jf. punkt II.2.7).
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk