Fakta om udbudet
Udbyder
Samsø Spildevand A/S
Tømning af bundfældningstanke for Samsø Spildevand A/S
Samsø Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32749429
Postadresse: Slagterivej 28
By: Samsø
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8503
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 69166700
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/164744572.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fssv.dk/
Del II: Genstand
Tømning af bundfældningstanke for Samsø Spildevand A/S
Tømning af bundfældningstanke omfatter alle ejendomme på Samsø, som har enten en eller flere bundfældningstanke, der er i brug
Forventet behov
Forsyning Antal tømninger indenfor offentlig kloakforsyning pr. år Antal tømninger udenfor offentlig kloakforsyning/åbent land pr. år Antal tømninger ved SPF-svinebesætninger pr. år
Samsø Spildevand A/S 881 821 5
Kontrakterne som indgås på baggrund af nærværende udbud, er gældende fra d. 01. juli 2022 til 30. juni 2024. Kontrakten er uopsigelig for Tilbudsgiver i de første 2 år. Forlængelse i optionsperioden forudsætter gensidig accept.
Option Ordregiver har mulighed for yderligere at forlænge kontrakten på uændrede vilkår med 4 x 12 måneder for perioden, således kontrakten vil løbe til ultimo juni 2028, hvorefter kontrakten udløber uden yderligere varsel
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tømning af bundfældningstanke for Samsø Spildevand A/S
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk