Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Morten Haugaard Thomsen
COWI A/S
Indlevering af tilbud
Udbyder
Mariagerfjord Kommune
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) 16.10.2015 (13:00) IV.3.4) 16.12.2015 (13:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Tømning af bundfældningstanke
Mariagerfjord Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Mariagerfjord Kommune
Nordre Kajgade 1
Att: Marianne Hyldgaard Kristensen
9500 Hobro
DANMARK
Telefon: +45 97113000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.mariagerfjord.dk/
Yderligere oplysninger fås her: COWI A/S
Visionsvej 53
Att: Morten Haugaard Thomsen
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 56407988
Mailadresse: moht@cowi.dk
Internetadresse: http://www.cowi.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: COWI A/S
Visionsvej 53
Att: Morten Haugaard Thomsen
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 56407988
Mailadresse: moht@cowi.dk
Internetadresse: http://www.cowi.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Mariagerfjord Kommune.
NUTS-kode DK050
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 0Tjenesteyderen skal endvidere håndtere og bortskaffe slammet, aflevere det på Mariagerfjord Renseanlæg eller en kombination af disse.
Der er elektronisk adgang til udbudsmaterialet, men af hensyn til registrering og udsendelse af rettelsesblade rettes i første omgang henvendelse til Morten Haugaard Thomsen, COWI A/S, se bilag A »Yderligere adresser og kontaktpunkter«.
90460000
Helårsboliger tømmes en gang årligt. Antallet af ejendomme med tank, som skal tømmes hvert år, er ca. 3100 (2016).
Fritidsboliger tømmes en gang hvert andet år. Antallet af ejendomme med tank, som skal tømmes hvert andet år, er ca. 2200 (2016).
Gennemsnitligt tømmes tanke på ca. 4 200 ejendomme årligt (2016).
Det samlede antal ejendomme i ordningen reduceres med ca. 200 stk. pr. år i hele aftaleperioden.
Antallet af ejendomme med bundfældningstanke, og dermed antal tømninger, er vejledende. Tjenesteyderen må acceptere, at antallet kan afvige i op- eller nedadgående retning.
Beskrivelse af disse optioner: Der er option på forlængelse af kontrakten i op til 2 gange op til 12 måneder.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
dage: 0 (fra tildeling af kontrakten)
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Oplyses i udbudsmaterialet.
2) Dokumentation vedrørende økonomiske og virksomhedsmæssige forhold, i henhold til artikel 45, Rådets direktiv 2004/18/EF. For danske bydere enten i form af serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen eller tro og love-erklæring vedr. artikel 45, Rådets direktiv 2004/18/EF (til erstatning for serviceattest). Serviceattest kan rekvireres elektronisk på Erhvervs- og Selskabsstyrelsens hjemmeside www.eogs.dk Der må påregnes lang ekspeditionstid (ofte flere uger), og det anbefales derfor straks at rekvirere denne. Attesten må maksimalt være 4 måneder gammel på tidspunktet for aflevering af tilbuddet. Udenlandske ansøgere skal fremsende tilsvarende dokumentation, som opfylder den i artikel 45 krævede dokumentation, fra hjemlandet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Som beskrevet ovenfor.
1) Referenceliste indeholdende referencer fra de 3 seneste år. Referenceli-sten må kun indeholde opgaver med tømningsordninger for bundfældningstanke, og opgavernes aftaleperiode skal minimum være 1 år. Der skal som minimum leveres 1 reference.
Referencelisten skal indeholde en kort beskrivelse af opgaven, kontrakt-sum, kundens navn og kontaktperson hos kunden, som oplysningerne kan verificeres hos.
2) Oplysninger om hvilket materiel, der vil blive anvendt, herunder fabrikat, alder og billede af KSA-bil.
3) Tilkendegivelse af om tilbudsgiver agter selv at behandle og bortskaffe slammet, om slammet afleveres på Mariagerfjord Renseanlæg eller en kombination af disse muligheder. Ved angivelse af en kombination af tilbudsgiverens behandling og bortskaffelse og aflevering på Mariagerfjord Renseanlæg skal tilbudsgiveren endvidere angive en omtrentlig fordeling mellem de 2 muligheder.
4) Såfremt tilbudsgiveren vælger at stå for den videre håndtering og bortskaffelse af slammet eller dele heraf, vedlægges beskrivelse af slambortskaffelsesmetoden/slutdisponeringen af slammet for den konkrete opgave, og dokumentation for at bortskaffelsen sker iht. gældende lovgivning. Ved flere slambortskaffelsesmetoder beskrives alle. Der dokumenteres med tilladelser eller anden dokumentation for tilbudsgivers håndtering af slammet. Tilsvarende dokumentation skal fremsendes i tilfælde af afsætning af slammet til 3. part.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Som beskrevet ovenfor.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Der må være personer til stede under åbningen af bud: ja
Yderligere oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Tilbudsgiverne kan overvære åbningen af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klager over andet skal indgives inden 6 måneder efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klager indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100