Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Orbicon A/S
att.: Jens Haugstrup Jensen
jhje@orbicon.dk
Indlevering af tilbud
Addresse
Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Udbyder
Vestforsyning Erhverv A/S
Vindere
Spulings-og slamsugeropgaver.
(29.01.2016)
Måbjerg Maskinstation A/S
Rasmus Færchs Vej 27
7500 Holstebro
Spuling og slamsugeropgaver i Holstebro Kommune
Vestforsyning Erhverv A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Vestforsyning Erhverv A/S
Nupark 51
Att: Jette Fleng Christensen
7500 Holstebro
DANMARK
Telefon: +45 96127300
Mailadresse: jfj@vestforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.vestforsyning.dk/
Yderligere oplysninger fås her: Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
NUTS-kode DK041
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 3 400 000 DKK90470000
Rammeaftalen forventes at træde i kraft den 1.2.2016 og ophøre den 31.12.2017 med option på forlængelse med 2 gange 1 år frem til den 31.12.2019. Eventuel forlængelse sker på samme vilkår som i rammeaftalen.
Rammeaftalens værdi er anslået til at udgøre ca. 1 700 000 DKK ekskl. moms om året. Anslået samlet værdi er ca. 6 800 000 DKK ekskl. moms.
Beskrivelse af disse optioner: Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen på samme vilkår i 1 + 1 år.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Såfremt Entreprenøren er en sammenslutning af aktører (konsortium) skal disse påtage sig et solidarisk ansvar for rammeaftalens opfyldelse over for Ordregiver samt udpege en befuldmægtiget, som med bindende virkning for alle sammenslutningens deltagere kan indgå aftaler vedrørende rammeaftalen.
b) Tro og love-erklæring, hvoraf det fremgår, at Entreprenøren ikke befinder sig i de i direktiv 2004/18/EF (udbudsdirektivet) artikel 45 anførte udelukkelsessituationer.
c) Den Entreprenør, som tildeles rammeaftalen, skal som betingelse for kontraktindgåelse, fremlægge en serviceattest samt forsikringscertifikat.
d) Såfremt ansøgningen indleveres af et konsortium, skal ansøgningen indeholde en erklæring om direkte, ubegrænset og solidarisk hæftelse mellem alle deltagerne i konsortiet samt bemyndigelse til en deltager i konsortiet til ubegrænset at kunne forpligtige de øvrige medlemmer af konsortiet ved sin underskrift. De i pkt. III.2.1)-III.2.3) krævede oplysninger skal desuden vedlægges for samtlige konsortiedeltageres vedkommende.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Tilbudsgiver skal for hvert af de seneste 3 regnskabsår oplyse en årlig omsætning for lignende opgaver på mindst 1 500 000 DKK.
Tilbudsgiver skal oplyse om referencer for de seneste 3 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal oplyse om opnåede erfaringer med udførelse af lignende opgaver inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Sted:
Vestforsyning Erhverv A/S, Bisgårdmark 7, 7500 Holstebro.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: jaYderligere oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Tilbud åbnes i overværelse af de bydende.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan rekvireres ved henvendelse til Orbicon A/S, att.: Jens Haugstrup Jensen; jhje@orbicon.dk.
Det bemærkes, at tilbud ikke må fremsendes elektronisk.Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbud skal indgives 45 dage efter, at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om, at Ordregiver har indgået kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiver om, at klagen indgives og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I de tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kffst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk