Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Maskinel Gadefejning til Faaborg-Midtfyn og Kerteminde Kommuner
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
Telefon: +45 72531180
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/167441873.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Del II: Genstand
Maskinel Gadefejning til Faaborg-Midtfyn og Kerteminde Kommuner
Udbuddet vedrører levering af Maskinel Gadefejning til Faaborg-Midtfyn og Kerteminde Kommuner.
Delkontrakt 1: Maskinel Gadefejning til Faaborg-Midtfyn Kommune
Delkontrakt 1 vedrører Maskinel Gadefejning til Faaborg-Midtfyn Kommune.
Kontrakten har en løbetid på 48 måneder med mulighed for forlængelse af kontraktperioden op til 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Kontrakten kan efter 48 måneder forlænges op til 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder
Delkontrakt 2: Maskinel Gadefejning til Kerteminde Kommune
Delkontrakt 2 vedrører Maskinel Gadefejning til Kerteminde Kommune
Kontrakten har en løbetid på 48 måneder med mulighed for forlængelse af kontraktperioden op til 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Kontrakten kan efter 48 måneder forlænges op til 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.
Minimum 2 sammenlignelige referencer, med hvem Tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem Tilbudsgiver har solgt samme ydelser (eller tilsvarende), som ydelserne på den udbudte aftale og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Minimum 2 sammenlignelige referencer, med hvem Tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem Tilbudsgiver har solgt samme ydelser (eller tilsvarende), som ydelserne på den udbudte aftale og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Del IV: Procedure
Tilbuddene åbnes via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være
adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Tilbuddene åbnes via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være
adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk