Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
Forsyning Helsingør Spidevand A/S
Haderslevvej 25
Att: Saja Aziz
3000 Helsingør
Udbyder
Forsyning Helsingør Spidevand A/S
Rammeaftale vedrørende transport og slutdisponering af spildevandsslam for Forsyning Helsingør Spildevand
Forsyning Helsingør Spidevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Forsyning Helsingør Spidevand A/S
Haderslevvej 25
Att: Saja Aziz
3000 Helsingør
DANMARK
Telefon: +45 48405050
Mailadresse: saz@fh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.fh.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
NUTS-kode DK013
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 2 000 000 og 3 000 000 DKK
90420000
interval: mellem 3 000 000 og 6 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for forlængelse 2 x 1 år.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: interval: mellem 1 og 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Vil fremgå af udbudsmaterialet.
— Såfremt ansøgningen er fra et team (konsortium eller hovedleverandør med underleverandør), skal der kortfattet redegøres for organisering af teamet.
2. Underskrevet tro og love-erklæring på, at ansøger ikke befinder sig i nogle af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og stk. 2, litra a, b, c, e og f, jf. § 11, stk. 1 og stk. 4 i bekendtgørelse 712 af 1.5.2011 nævnte situationer. Erklæring må ikke være ældre end 6 måneder regnet fra dato for ansøgning om deltagelse. Benyt evt. skabelon som findes på www.fh.dk/fagfolk/udbud under Rammeaftale vedrørende transport og slutdisponering af spildevandsslam for Forsyning Helsingør Spildevand A/S.
3. Underskrevet tro og love-erklæring i henhold til lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om, hvorvidt virksomheden, har ubetalt gæld til offentlige, der overstiger 100 000 DKK. Benyt evt. skabelon som findes på www.fh.dk/fagfolk/udbud under Rammeaftale vedrørende transport og slutdisponering af spildevandsslam for Forsyning Helsingør Spildevand A/S.
— såfremt tilbudsgiver en sammenslutning af virksomheder, dvs. et konsortium eller lignede skal oplysningerne i pkt. (1-3) angives for hver af virksomhederne.Såfremt ansøgningen om deltagelse er fra et konsortium, skal ovennævnte oplysninger fremgå for hver enkelt konsortiedeltager.
Såfremt ansøgningen baseres på en tredjeparts (konsortiemedlems eller underleverandøren) økonomiske og finansielle kapacitet, skal oplysningerne vedlægges for tredjeparten, og der skal yderligere vedlægges en leverandøreserklæring fra tredjeparten.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
De tilbudsgivere, der skal udvælges til at afgive tilbud på den udbudte opgave, skal råde over tilstrækkelige økonomiske ressourcer til at udføre opgaver.
1.Reference på varetagelse af tilsvarende leverancer inden for de sidste 3 år, som udgør relevant erfaring i forhold til den udbudte leverance, med tydelig angivelse af tilbudsgivers konkrete rolle i de pågældende leverancer, herunder oplysninger om leverancens kunde, sted, omfang og art.
— Er tilbudsgivere en sammenslutning af virksomheder, det vil sige et konsortium eller lignede, skal oplysningerne angives for hver af virksomhederne.
— Henviser tilbudsgiver til andres ressourcer, koncerninterne, selskaber, eller samarbejdspartner/underleverandører skal der medsendes dokumentation for, at tilbudsgiver kan råde over disse ressourcer.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgivere skal råde over de tekniske og faglige kompetencer og ressourcer, som er nødvendige for at udføre leverancen, herunder dokumenterer erfaring med leverance af lignede opgaver.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Der vil ved udvælgelsen blive lagt vægt på ansøgernes økonomiske/finansielle og tekniske kapacitet som dokumenteret i henhold til pkt. III.2.2) og III.2.3). Herunder vil der blive lagt særlig vægt på, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante leverancer af de ydelser, som kontrakten omfatter, jf. beskrivelsen i pkt. II.1.5).
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 50
2. Graden af genanvendelse. Vægtning 30
3. Vurdering af koncept for opgaveløsningsforslag. Vægtning 20
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgningen skal være ordregiver i hænde senest på tidspunktet anført i pkt. IV.3.4).
Sendes ansøgningen med posten skal den sendes som pakke eller anbefalet til adresse anført i pkt. I.1).
Afleveres ansøgningen på adressen anført i pkt. I.1), kan dette kun ske i receptionens åbningstider. Mandag til torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-14.00.
Interesserede opfordres til at aflevere ansøgningen om prækvalifikation i 1 eksemplar og i 1 digital kopi på USB-nøgle.
Bemærk, at en ansøger kun kan afgive 1 ansøgning om deltagelse i udbudsprocessen.
Det forventes, at udbudsmaterialet vil blive fremsendt til de virksomheder, der prækvalificeres i uge 51.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291095
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk