23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 237-624714
Offentliggjort
07.12.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

TÅRNBYFORSYNING Spildevand A/S

Vindere

(16.02.2022)
Kaj's TV-inspektion A/S
Gammas Allè 39
2770 Kastrup

TÅRNBYFORSYNING - Udbud af spule- og tømningsarbejder


TÅRNBYFORSYNING Spildevand A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: TÅRNBYFORSYNING Spildevand A/S
CVR-nummer: 32667732
Postadresse: Gemmas Allé 39
By: Kastrup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2770
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Rosenkrantz Schrold
E-mail: crs@envidan.dk
Telefon: +45 27153724
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.taaarnbyforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.ethics.dk
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7f8b13cb-23a2-4eed-847a-1ab61ad95399/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7f8b13cb-23a2-4eed-847a-1ab61ad95399/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7f8b13cb-23a2-4eed-847a-1ab61ad95399/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Forsyning
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

TÅRNBYFORSYNING - Udbud af spule- og tømningsarbejder

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

TÅRNBYFORSYNING Spildevand A/S har brug for assistance til spuling af kloakledninger samt ledninger, pumpestationer og bassiner m.v. på renseanlægget, sparrebassiner mv.

Ordregiveren står også for tømningsordningen for bundfældnings- og samletanke for husspildevand i Tårnby Kommune. Selskabet varetager selv opgaven, men ønsker at indgå en backupaftale med et slamsugerfirma omkring assistance ved akutte tømninger samt almindelige tømninger i pressede situationer og ved bl.a. sygdom eller andet fravær.

I Tårnby Kommune er der registreret ca. 550 samletanke fordelt på 9 forskellige haveforeninger og ca. 60 bundfældningstanke i det åbne land og sommerhusområder. Tømning af tankene vil som regel blive planlagt og udført i bestemte perioder, hvor bilen ikke er belastet med tømninger i haveforeningernes åbningssæson (fra april til oktober). TÅRNBYFORSYNING Spildevand A/S varetager selv denne opgave. Det er som regel i sommerhalvåret at behov for assistance vil opstå.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 200 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90400000 Kloakvæsen
90460000 Tømning af sivebrønde eller septiktanke
90470000 Rensning af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

Tårnby Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

ÅRNBYFORSYNING Spildevand A/S har brug for assistance til spuling af kloakledninger samt ledninger, pumpestationer og bassiner m.v. på renseanlægget, sparrebassiner mv.

Ordregiveren står også for tømningsordningen for bundfældnings- og samletanke for husspildevand i Tårnby Kommune. Selskabet varetager selv opgaven, men ønsker at indgå en backupaftale med et slamsugerfirma omkring assistance ved akutte tømninger samt almindelige tømninger i pressede situationer og ved bl.a. sygdom eller andet fravær.

I Tårnby Kommune er der registreret ca. 550 samletanke fordelt på 9 forskellige haveforeninger og ca. 60 bundfældningstanke i det åbne land og sommerhusområder. Tømning af tankene vil som regel blive planlagt og udført i bestemte perioder, hvor bilen ikke er belastet med tømninger i haveforeningernes åbningssæson (fra april til oktober). TÅRNBYFORSYNING Spildevand A/S varetager selv denne opgave. Det er som regel i sommerhalvåret at behov for assistance vil opstå. Den anslået værdi er for 2 år baseret på de sidst 3 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2*24 mdr

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ingen

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

2 reference for lignede opgaver inden for de sidst 3 år

Dokumentation for gennemført spuleoperatør kursus

Tilbudsgiver skal opfylde ordregiverens ”Sociale og arbejdsmæssige klausuler” under kontraktens løbetid.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Serviceattest ved kontraktindgåelse

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Teknikkapacitet

- Tilbudsgiver skal råde over minimum en almindelig slamsugerbil, samt en lille slamsugerbil (maks. bredde på 2 meter og min. kapacitet på 2,5 m3) med henblik på tømninger via smalle veje i haveforeningerne.

- Bilerne skal være udstyret med sugeslange, som kan lægges ud til tømning af tanke, som er placeret op til 60 meter fra en kørefast vej.

- Bilerne skal være udstyret med spuleslange, som kan bruges til hurtig og effektiv spuling af ledninger op til ø1600 mm.

- Bilerne skal som minimum opfylde udstødningsnormerne for Euro 5 eller være eftermonteret med et effektivt partikelfilter, jf. til enhver tid gældende regler herom (krav om Euro 5 gælder ikke lille bil).

- Tilbudsgiveren skal råde over materiel til løftning af eventuelle tunge dæksler, således at Arbejdstilsynets krav overholdes og anbefalinger herom følges.

Minimumskrav til kundehåndtering:

- Alle udførte tømninger/spulinger m.v. skal kunne registreres online straks efter de er udført

- Ordregiver skal løbende orienteres om alle de aftaler, der indgås mellem Leverandøren og de enkelte grundejere samt løbende ændringer heri

- Ordregiver skal kunne kommunikere direkte med medarbejderne i bilerne i forbindelse med bestilling og ændring af opgaver, herunder akutte opgaver.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Dokumentation for gennemført spuleoperatør kursus, for dem som skal udføre spuleopgaver

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 07/01/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 07/01/2022
Tidspunkt: 09:06
Sted:

ethics - elektronisk åbning

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

elektronisk åbning

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:

Se udbudsmaterialet

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/12/2021

Send til en kollega

0.048