Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154313&B=
Udbyder
Statens Serum Institut
Vindere
Arealpleje på Statens Serum Institut
(02.08.2016)
Grøn Vækst A/S
Hasselholmvej 2
4200 Slagelse
Opdateringer
I stedet for: II.1.5) »Bestillingsopgaver via miniudbud« udgår/slettes. II.1.5) »Bestillingsopgaver af særlig karakter indgår ikke i udbuddet«. Dette beskrives nærmere i det udbudsmateriale, der bliver sendt til de virksomheder der bliver prækvalificeret.
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Arealpleje på Statens Serum Institut.
Statens Serum Institut
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Statens Serum Institut
46837428
Artillerivej 5
Att: Henrik Bækby Bertelsen
2300 København S
DANMARK
Telefon: +45 32688917
Mailadresse: hebb@ssi.dk
Internetadresse(r):
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/244516
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154313&B=
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=154313&B=
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 25: Sundheds- og socialvæsen
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København S.
NUTS-kode DK011
Kontrakten omfatter SSIs udendørsarealer på Artillerivej 5, 2300 København S, som har et areal på ca. 30 000 m2 med havepræg, parkpræg og naturpræg, hvor i mellem der er ca. 80 bygninger, parkeringspladser og veje af varierende typer.
Kontrakten omfatter følgende tjenesteydelser:— Vedligeholdelse af og plante; græsplæner, blomsterbede, buske, hække, træer og bevoksninger
— Ukrudtsbekæmpelse
— Renholdelse; herunder fejning og opsamling af affald
— Tømning af affaldskurve
— Glatførebekæmpelse og snerydning
— Rådgivning og planlægning af arealpleje.
Tjenesteydelserne opdeles i:
— Faste opgaver
— Bestillingsopgaver med direkte tildeling
— Bestillingsopgaver via miniudbud.
77310000, 77340000, 77341000, 77342000, 90511100, 90511300, 90620000
Kontrakten omfatter SSIs udendørsarealer på Artillerivej 5, 2300 København S, som har et areal på ca. 30 000 m2 med havepræg, parkpræg og naturpræg, hvor i mellem der er ca. 80 bygninger, parkeringspladser og veje af varierende typer.
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 500 000 og 4 000 000 DKK
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erklæring på tro og love om at prækvalifikationsansøger ikke er omfattet af en af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og 2 anførte udelukkelsesgrunde. Skabelon 2 anvendes.
Erklæring om efterlevelse af internationale konventioner, Skabelon 3 anvendes.
Erklæring underskrevet af prækvalifikationsansøger tegningsberettiget person indeholdende (Skabelon 5 anvendes); Seneste årsregnskab; samt følgende nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår angivet i DKK; Nettoomsætning, Resultat før skat, Aktiver, Egenkapital. Såfremt prækvalifikationsansøger har eksisteret i mindre end 3 år, skal der vedlægges oplysninger for det/de afsluttede regnskabsår, der er tilgængelige.
Referenceliste med angivelse af de betydeligste referencer af lignende kontrakter for perioden 2013, 2014 og 2015, med angivelse af kontraktbeskrivelse, kontraktsum, kontraktperiode, for hvem opgaven er udført og prækvalifikationsansøgers egen rolle/andel af kontrakten. Prækvalifikationsansøger kan maks. angive 5 referencer. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning. Skabelon 6 anvendes.
Arealplejemaskiner og arealplejeudstyr som prækvalifikationsansøger har til rådighed. Skabelon 7 anvendes.
Konsortier. Hvis prækvalifikationsansøger er et konsortium eller anden form for sammenslutning af virksomheder, SKAL oplysningerne under III.2.1) (Skabelon 1-3), III.2.2) (Skabelon 4 og 5) og III.2.3) (Skabelon 6 og 7) afgives for hver enkelt virksomhed. Hvis en ansøgning afgives af et konsortium eller anden form for sammenslutning, skal samtlige deltagere hæfte direkte, solidarisk og ubegrænset for tilbuddet og opfyldelse af den tildelte rammeaftale og udpege en fælles befuldmægtiget blandt de solidarisk hæftende deltagere. Deltager i et konsortium eller anden form for sammenslutning udfylder og vedlægger skabelon 8.
Andre aktørers tekniske kapacitet. En prækvalifikationsansøger kan basere sig på andres tekniske kapacitet jf. Direktiv 2004/1/EF af 31.3.2004, artikel 48, stk. 3. I så fald skal prækvalifikationsansøger fremlægge dokumentation fra disse indeholdende et tilsagn om, at de vil og skal stille de pågældende tekniske ressourcer til rådighed for prækvalifikationsansøger. Hvis prækvalifikationsansøger baserer sin ansøgning på underleverandører, udfyldes skabelon 9 af hver enkelt underleverandør.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt flere end 5 prækvalifikationsansøgere opfylder udbyders krav til egnethed udvælger udbyder de 5 prækvalifikationsansøgere, som er bedst egnede til afgive tilbud på den udbudte kontrakt.
Ved vurdering af prækvalifikationsansøgerens egnethed vil udbyder:
— Primært vægte de oplyste referencer omhandlende tilsvarende opgaver (skabelon 5)
— Sekundært vægtes maskiner (skabelon 6)
— Tertiært økonomiske nøgletal (skabelon 4).
Såfremt samme juridiske enhed er en del af flere ansøgninger, f.eks. selv indgiver egen ansøgning, men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der ansøger, skal prækvalifikationsansøgerne sikre, at samme juridiske enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige ansøgers anmodning om prækvalifikation og senere tilbud.
Bekendtgørelse om køberprofil
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: November 2019.
Ja.
Bekendtgørelse om køberprofil:
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2011/S 124-206202 af 1.7.2011.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på http://www.retsinformation.dk/), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/
Fax: +45 41715100