Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=xexqbreowt
Udbyder
Vestforsyning Erhverv A/S
Vindere
Rammeaftale for spuling, TV-inspektion og brøndrapportering
(08.03.2022)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
Odense S
Rammeaftale for spuling, TV-inspektion og brøndrapportering
Vestforsyning Erhverv A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26350697
Postadresse: Nupark 51
By: Holstebro
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 7500
Land: Danmark
E-mail: mtv@vestforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.vestforsyning.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale for spuling, TV-inspektion og brøndrapportering
Udførelse af spuling, TV-inspektion og brøndrapportering for afløbssystemet i Ordregivers forsyningsområde (Holstebro Kommune).
Arbejdet omfatter højtryksspuling, TV-inspektion af hoved- og stikledninger, brøndinspektion, afrapportering, indmåling samt mindre vedligeholdelsesopgaver.
Holstebro Kommune
Der er tale om en rammeaftale for bl. a. følgende ydelser:
• Spuling og TV-inspektion af hovedledninger og stikledninger (fra gennemløbsbrønde) samt brøndinspektion
• Spuling og TV-inspektion af stikledninger (fra skelbrønd)
• Spuling og TV-inspektion af stikledninger (fra hovedledning)
Ydelsen omfatter alle arbejder forbundet med administration, afrapportering, udarbejdelse og kopiering af materiale samt aflevering af det udførte arbejde, herunder:
• Samling og sortering af materialet som beskrevet i Ydelsesbeskrivelsen
• Samtlige arbejder forbundet med digitalisering af TV-inspektioner, såvel til tekstfil i DANDAS-format som til filmfil
• Upload til TV-server
• Kontrol og kopiering af dagssedler, måleskitser, tegninger, kontrolskemaer, kvalitetskontrolskemaer, aflæsningsrapporter samt oversigter over fremsendte materialer. Denne kontrol skal udføres af anden person end TV-operatøren
• Slutrapportering, inkl. dataoverførsel og evt. signering af digitalt medie samt fremsendelse af materiale
• Opbevaring af TV-inspektioner digitalt i 5 år fra afleveringstidspunktet
Ydelserne fremgår af Ydelsesbeskrivelse og Afregningsgrundlag, som er en del af udbudsmaterialet.
Der er option på forlængelse af rammekontraktens løbetid med to gange et år.
Forlængelse af kontraktens løbetid som angivet i del II.2.7).
Rammekontraktens maksimale omfang er fastlagt til 15 mio. DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. ESPD-formularen i udbudsmaterialet vil tilbudsgiver blive udelukket, hvis han falder under nogen af de i Udbudslovens (LOV nr. 1564 af 15. december 20215 med senere ændringer) §135 eller §137 nævnte udelukkelsesgrunde.
Tilbudsgivers økonomiske nøgletal for det seneste afsluttede regnskabsår, herunder soliditetsgrad og egenkapital.
En egenkapital på minimum 1 mio. DKK og en soliditetsgrad på minimum 15% ved udgangen af seneste afsluttede årsregnskabsperiode eller senere.
En liste over de betydeligste tilsvarende opgaver, der er udført inden for de seneste tre (3) år, med angivelse af beløb og tidspunkter og kontaktperson inkl. telefonnummer på den offentlige eller private modtager.
En erklæring om, hvilket værktøj, materiel og teknisk udstyr tjenesteyderen eller entreprenøren disponerer over til opfyldelse af kontrakten.
• Tilbudsgiver skal have mindst tre (3) referencer på spule- og inspektionsopgaver for forsyningsvirksomheder, der er sammenlignelige med den udbudte indenfor de sidste 3 år.
• Tilbudsgiver skal råde over mindst to køretøjer med TV-inspektionsudstyr som følger:
o Kamera m sonde
o Kamera med elektrisk højde justering
o Stik kamera
o GPS
o Sonde
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke finde fysisk tilbudsåbning sted.
Tilbudsgivere har ikke adgang til at overvære tilbudsåbningen.</p>
Del VI: Supplerende oplysninger
Udfyldelse af ESPD-formularen til brug for tilbuddet sker på iBinders platform, hvorfra den downloades sammen med resten af udbudsmaterialet.
Se under fanen "ESPD", vælg "Jeg er en økonomisk aktør", derefter "Importere ESPD" og tryk på "Choose file", hvorefter der browses frem til xml-udgaven af ESPD-formularen i udbudsmaterialet.
Når formularen er udfyldt, gemmes den udfyldte formular på egen computer og derefter uploades denne på iBinder under fanen "Tilbud".
Hvis der opleves vanskeligheder med funktionaliteten af iBinders platform, kan deres support kontaktes på telefon 89 88 78 30.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2. juni 2016, med senere ændringer.
Klager over afslag på prækvalifikation skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning om beslutningen til de berørte ansøgere.
Klager over beslutning om tildeling af rammeaftale skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiver har meddelt tildelingsbeslutningen til de berørte tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/