Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Boligforeningen AAB
Svend Aukens Plads 9
Att: Driftskoordinator Casper Skou
2300 København S
Mailadresse: csk@aab.dk
Indlevering af tilbud
Addresse
Boligforeningen AAB
Att: Driftskoordinator Casper Skou
Mailadresse: csk@aab.dk
Udbyder
Boligforeningen AAB
Vindere
Rammeaftale vedr. kloakregistrering på AAB's ejendomme
(25.02.2016)
ABC Kloak & Ejendomssevice ApS
Kloakregistrering på AAB's ejendomme
Boligforeningen AAB
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Boligforeningen AAB
Svend Aukens Plads 9
Att: Driftskoordinator Casper Skou
2300 København S
DANMARK
Mailadresse: csk@aab.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://aab.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: AAB's boligafdelinger beliggende i Storkøbenhavn.
NUTS-kode DK01
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 12På baggrund af forundersøgelser af eksisterende tegninger, registre mv. udvælges min. 5 lokationer pr. afdeling til stikprøvekontrol. De udvalgte lokationer spules og tv-inspiceres for en tilstandsvurdering. Leverandøren udarbejder en rapport, der skal afspejle fornyelsesbehovet i den enkelte afdeling. I samarbejde med den enkelte afdeling udarbejdes en fornyelsesplan og driftslog.
90491000, 90490000
Der skal udføres 5 stikprøvekontroller med tv-inspektion af hovedstrækninger på 5 forskellige lokationer a min. 150 meter pr. og omfattende min. 10 brønde pr. afdeling. Der skal afholdes 3-5 møder med hver afdelings bestyrelse (i forbindelse med forundersøgelse, rapportering, fornyelsesplan/driftslog).
Ordregiver har option på yderligere stikprøvekontroller.
Beskrivelse af disse optioner: Ordregiver har option på yderligere stikprøvekontroller pr. afdeling.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Visse dele af kontrakten skal udføres af autoriseret kloakmester.
Erklæring på tro og love om uforfalden gæld til det offentlige og om opfyldelse af udbudsdirektivets art. 45, stk. 2, litra a-c. Ordregivers blanket til udfyldelse af denne erklæring kan anvendes. Blanketten kan hentes på http://aab.dk/da/MainMenu/Om%20AAB/Nybyggeri%20og%20boligforbedring/Udbud.aspx
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Der stilles krav om, at regnskabernes revisorpåtegning konkluderer, at regnskaberne er retvisende og ikke har givet anledning til forbehold eller supplerende oplysninger, som påvirker bedømmelsen af leverandørens resultat og egenkapital i negativ retning.
Der stilles krav om positiv egenkapital ved udgangen af det seneste regnskabsår.
Referenceliste for tilsvarende og sammenlignelige opgaver for de seneste 3 år med angivelse af omfang og størrelsesorden. Referencen bør indeholde angivelse af kunde, tidspunkt, værdi, leverandørens ydelse og ydelsens omfang.
Oplysning om antal medarbejdere og deres uddannelsesmæssige baggrund relevant for nærværende kontrakt.
Oplysninger om brug af underleverandører i givet fald.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Der stilles krav om, at mindst 1 medarbejder er autoriseret kloakmester.
Der stilles krav om, at leverandøren maksimalt anvender underleverandører til 50 % af opgaven.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ved afgivelse af den i udbudsbekendtgørelsens pkt. III.2.1) krævede erklæring på tro og love kan leverandøren hente denne på http://aab.dk/da/MainMenu/Om%20AAB/Nybyggeri%20og%20boligforbedring/Udbud.aspx
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om at klagen indbringes for nævnet.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk