Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=319346&B=NORDKOB
Udbyder
Halsnæs Spildevand A/S
Vindere
Rammeaftalerne totalrådgivning sanering spildevandsledninger i Hundested
(28.03.2022)
EnviDan A/S
Vejlsøvej 23
8600 Silkeborg
Rammeaftalerne totalrådgivning sanering spildevandsledninger i Hundested
Halsnæs Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33033990
Postadresse: Havnevej 8
By: Frederiksværk
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3300
Land: Danmark
Kontaktperson: Werner de Jong
E-mail: wejo@hnf.dk
Telefon: +45 29617274
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://hnf.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Rammeaftalerne totalrådgivning sanering spildevandsledninger i Hundested
Rammeaftalerne omfatter totalrådgivning i forbindelse med sanering af spildevandsledninger i Hundested, dvs. planlægning og projektering af spildevandsprojekter. Rammeaftalen omfatter derudover byggeledelse i begrænset omfang. Ordregiveren forventer at rådgiveren deltager aktivt på områder som innovation, samarbejde, konfliktløsning mm.
Rammeaftalerne omfatter totalrådgivning i forbindelse med sanering af spildevandsledninger i Hundested, dvs. planlægning og projektering af spildevandsprojekter. Rammeaftalen omfatter derudover byggeledelse i begrænset omfang. Ordregiveren forventer at rådgiveren deltager aktivt på områder som innovation, samarbejde, konfliktløsning mm.
Er der flere ansøgere, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og som opfylder minimumskravene til egnethed, vil Ordregiver ved udvælgelsen af ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive tilbud, lægge vægt på:
• I hvilken grad ansøgers igangværende eller afsluttede referencer inden for de foregående 5 år er sammenlignelige med arbejder på de udbudte rammeaftaler, jf. pkt. 3. Det vil således blive vurderet på aftale- og samarbejdsforhold, hvor Partneringlignende samarbejder vurderes som særligt sammenligneligt. Referencerne vil blive vurderet ud fra en helhedsbetragtning.
• I hvilken grad ansøger har en robust økonomisk kapacitet vurderet ud fra omsætning, en høj soliditetsgrad og en stor omsætning.
I udvælgelsen vil referencer vægte højere end økonomisk kapacitet.
Udvælgelsen foretages på grundlag af oplysningerne om ansøgers formåen, idet Ordregiver dog forbeholder sig ret til at inddrage oplysninger, der findes andre steder i ansøgningen, der efter Ordregivers skøn har betydning for udvælgelsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger er udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ansøger er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde, som er nævnt i Udbudslovens §§ 135, 136 og 137.
Ordregiver kan dog ikke udelukke en ansøger, der kan dokumentere sin pålidelighed (”self-cleaning”) i henhold til Udbudslovens § 138, stk. 1-3.
Oplysningen om økonomiske nøgletal afgives ved at udfylde ESPD del IV, afsnit B. Oplysninger skal indeholde:
Tal for omsætning og egenkapital fra de 3 forudgående regnskabsår.
For at være egnet til at afgive tilbud skal ansøger opfylde følgende minimumskrav vedrørende økonomisk og finansiel formåen:
• Ansøgers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum kr. 2.000.000 (ekskl. moms) pr. år.
• Ansøger skal have haft en positiv egenkapital i de seneste 2 disponible regnskabsår.
Oplysning om referencer afgives ved at udfylde ESPD del IV, afsnit C.
Oplysninger om referencer, der omfatter igangværende eller afsluttede projekter med en samlet projekteringssum på minimum kr. 1.000.000 pr. år i de sidste 5 år.
Referencerne skal indeholde beskrivelse af følgende:
Projektets betegnelse og hvilken virksomhed referencen gælder for
Angivelse af bygherre
Entrepriseform, herunder total,- hoved- eller fagentreprise
Anlægssum
Udførelsestidspunkt
Beskrivelse af projektet
For at være egnet til at afgive tilbud skal ansøger opfylde følgende minimumskrav vedrørende teknisk og faglig formåen:
• Ansøger skal aflevere minimum 3 referencer på sammenlignelige projekter, der vedrører projekter med spildevandsledninger i jord af en værdi på mindst kr. 1.000.000 per reference. Projekterne skal være igangværende eller afsluttede inden for de seneste 5 år.
Del IV: Procedure
Rammeaftalen betragtes som ekstraordinære, idet den samarbejdsform, som skal opbygges ved partnering, er en tidskrævende proces, og formålet omkring fælles mål og innovation kræver flerårige processer og betydelig investering fra begge alle parter.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk