Fakta om udbudet
Udbyder
Solrød Kommune
Opdateringer
Udbuddet annulleres og genudbydes hurtigst muligt
Tøjvask til visiterede borgere
Solrød Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 68534917
Postadresse: Solrød Center 1
By: Solrød
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2680
Land: Danmark
Kontaktperson: Ulla Skovgaard
E-mail: usk@solrod.dk
Telefon: +45 56182258
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.solrod.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65970
Del II: Genstand
Tøjvask til visiterede borgere
Aftalen består af:
Udlån af vasketøjssække
Afhentning af vasketøjssæk på borgerens bopæls adresse
Sortering, vask og tørring af vasketøj i henhold til vaskeanvisning
Sammenlægning og emballering af det vasketøj
Aflevering af vasket tøj på borgerens bopæls adresse
Solrød Kommune
Aftalen består af:
Udlån af vasketøjssække
Afhentning af vasketøjssæk på borgerens bopæls adresse
Sortering, vask og tørring af vasketøj i henhold til vaskeanvisning
Sammenlægning og emballering af det vasketøj
Aflevering af vasket tøj på borgerens bopæls adresse
Kontrakt løber i 24 måneder med mulighed for forlængelse i op til 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsiver må ikke have forfalden ubetalt gæld til det offentlige på over kr. 100.000.
Tilbudsgiver skal, indenfor de seneste 24 måneder, kunne dokumentere en årlig omsætning på minimum kr. 500.000 i forhold til vaskeriydelser til visiterede borgere.
Tilbudsgiver skal ifølge årsregnskaberne have et positivt resultat efter skat, når resultatet for de seneste tre år lægges sammen.
Minimum tre positive referencer af minimum samme omfang udført inden for de seneste tre år.
Del IV: Procedure
Kontrakten vil blive tildelt den tilbudsgiver, der tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud, på grundlag af tildelingskriteriet bedste forhold mellem pris og kvalitet.
50 % pris
30 % service
20 % miljø
Del VI: Supplerende oplysninger
Der er tale om et nyt aftaleområde i Solrød Kommune. Der er eksistere således ingen data i forhold til hvor mange borgere der kan forventes at blive visiteret til ordningen.
Visitation og Koordinationsenheden visitere borgere til vaskeordningen og træffer således afgørelse om tildeling og udmåling. Visitationen sker fra en konkret vurdering af den enkelte borgers behov for hjælp. inden for rammerne af det serviceniveau, Ordregiver har fastlagt.
Som udgangspunkt bevilliges de visiterede borgere hjælp til tøjvask hver 14. dag.
Ordregiver kan ikke garantere en bestemt opgavetyngde, da det dels er afhængig af, hvor mange borgere der visiteres og dels af borgernes konkrete valg af leverandør.
Grundet borgernes frie valg efter §91 i serviceloven (LBK nr. 1548 af 1. juli 2021) skal aftalen betragtes som et tilbud til de enkelte borgere, der er visiteret til vaskeordningen.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: Danmark
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk