Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/rebildkommune/tenderinformationshow.aspx?Id=98938
Udbyder
Rebild Kommune (Tovholder)
Vindere
Delaftale 3a_Skive Kommune – Gadefejning
(22.04.2022)
Terranor A/S
Hårup Bygade 20
8600 Silkeborg
Delaftale 2a_Rebild Kommune – Gadefejning
(22.04.2022)
Terranor A/S
Hårup Bygade 20
8600 Silkeborg
Delaftale 2b_Rebild Kommune - Tømning af vejbrønde
(22.04.2022)
Kloakservice Nord ApS
Rådyret 153
9530 Støvring
(27.04.2022)
Dan Sweep A/S
engesvang
Opdateringer
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 2022-02-04
Tid: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Det er ikke muligt at overvære åbning af tilbuddene.
Læses:
Dato: 2022-02-07
Tid: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Det er ikke muligt at overvære åbning af tilbuddene.
Det ene modtagne tilbud var konditionsmæssigt, men Mariagerfjord Kommune har efterfølgende valgt at hjemtage opgaven.
Det ene modtagne tilbud var konditionsmæssigt, men Mariagerfjord Kommune har efterfølgende valgt at hjemtage opgaven.
JYFI udbud af Gadefejning og tømning af vejbrønde
Rebild Kommune (Tovholder)
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
E-mail: lnan@rebild.dk
Telefon: +45 99887534
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rebild.dk
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Ndr. Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Telefon: +45 99887534
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 7800
Land: Danmark
E-mail: indkob@skivekommune.dk
Telefon: +45 99887534
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@viborg.dk
Telefon: +45 99887534
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk
Del II: Genstand
JYFI udbud af Gadefejning og tømning af vejbrønde
Udbuddet vedrører gadefejning og tømning af vejbrønde for Jysk fællesindkøb til samtlige ordregivers enheder og institutioner. I nærværende udbud deltager følgende kommuner fra Jysk Fællesindkøb: Mariagerfjord Kommune, Rebild Kommune, Skive Kommune og Viborg Kommune. Udbuddet opdeles i delaftaler for hver kommune, jf. udbudsbetingelser punkt 3.2 Delkontrakter. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (bilag 2) og tilbudslisten (bilag 3 og 4).
Delaftale 1a: Mariagerfjord Kommune – Gadefejning
Mariagerjord Kommune
Levering af gadefejning til Mariagerfjord Kommunes samtlige enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 1 år.
Ordregiver har det som option, at det kan vælges korrekt bortskaffelse/genanvendelse af afvandet opfejet affald iht. gældende regler. Pris angives inkl. afgifter og gebyrer, jf. bilag 3 Tilbudsliste Gadefejning delaftale 1a Mariagerfjord.
Delaftale 1b: Mariagerfjord Kommune - Tømning af vejbrønde
Mariagerfjord Kommune
Levering af tømning af vejbrønde til Mariagerfjord Kommunes samtlige enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 1 år.
Ordregiver har det som en option, at der kan vælges korrekt bortskaffelse/genanvendelse af afvandet affald/slam iht. gældende regler. Pris angives inkl. afgifter og gebyrer, jf. Bilag 4 Tilbudsliste Tømning af vejbrønde - Delaftale 1b Mariagerfjord.
Delaftale 2a: Rebild Kommune – Gadefejning
Rebild Kommune
Levering af gadefejning til Rebild Kommunes samtlige enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 1 år.
Ordregiver har det som option, at det kan vælges korrekt bortskaffelse/genanvendelse af afvandet opfejet affald iht. gældende regler. Pris angives inkl. afgifter og gebyrer, jf. bilag 3 Tilbudsliste Gadefejning delaftale 2a Rebild.
Delaftale 2b: Rebild Kommune - Tømning af vejbrønde
Rebild Kommune
Levering af tømning af vejbrønde til Rebild Kommunes samtlige enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.
Kontrakten kan forlænges 2 x 1 år.
Ordregiver har det som en option, at der kan vælges korrekt bortskaffelse/genanvendelse af afvandet affald/slam iht. gældende regler. Pris angives inkl. afgifter og gebyrer, jf. Bilag 4 Tilbudsliste Tømning af vejbrønde - Delaftale 2b Rebild.
Delaftale 3a: Skive Kommune – Gadefejning
Skive Kommune
Levering af gadefejning til Skive Kommunes samtlige enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 1 år.
Delaftale 3b: Skive Kommune - Tømning af vejbrønde
Skive Kommune
Levering af tømning af vejbrønde til Skive Kommunes samtlige enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 1 år.
Delaftale 4b: Viborg Kommune – Tømning af vejbrønde
Viborg Kommune
Levering af tømning af vejbrønde til Viborg Kommunes samtlige enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver må ikke have haft en negativ egenkapital i nogen af tilbudsgivers seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 3 år er et minimumskrav, at tilbudsgiver ikke har haft en negativ egenkapital i de regnskabsår, der er afsluttet siden tilbudsgivers stiftelse.
Kun gældende for gadefejning: Angivelse af 1 reference på minimum 200.000 kr.
Tilbudsgiver skal have haft minimum 1 sammenlignelig reference på minimum 200.000 kr. Med sammenlignelig reference forstås en kontrakt på løbende udførelse af gadefejning for enten private eller offentlige kunder. Reference liste skal indeholde referencen samt beskrivelse heraf, kontaktperson (navn, tlf.nr. og e-mail) og periode for udførelse af opgaven.
I forbindelse med opfyldelse af kontrakten er leverandøren i hele kontraktens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr. pr. år. Der er indsat betingelser i kontrakten ang. arbejdsklausuler, som tilbudsgiver skal være opmærksom på, jf. kontraktens punkt 20.1 Arbejdsklausuler.
Ordregiver er berettiget til at anvende delydelsesreglen i udbudslovens § 8, stk. 2.
Ved hel eller delvis nedlukning af ordregivers enheder og institutioner som følge af et påbud fra statslige, regionale eller lokale myndigheder, forbeholder ordregiver sig ret til i fornødent omfang at suspendere kontrakten i forhold til de ydelser der vedrører de pågældende afdelinger og institutioner indtil påbuddet ophører.
Del IV: Procedure
Det er ikke muligt at overvære åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7. Før beslutning om tildeling af kontrakten vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation:- Vedr. udelukkelsesgrunde:Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.- Vedr. økonomisk og finansiel formåen: Årsregnskab eller uddrag heraf for de seneste 3 regnskabsår eller erklæring om hvoraf det fremgår, at tilbudsgiver lever op til mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere og støttende virksomheder.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk