23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 007-014181
Offentliggjort
11.01.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Lyngby-Taarbæk Kommune

Rengøringsservice i Lyngby-Taarbæk Kommune


Lyngby-Taarbæk Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Lyngby-Taarbæk Kommune
CVR-nummer: 11 71 53 11
Postadresse: Lyngby Torv 17
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Binder
E-mail: hellb@ltk.dk
Telefon: +45 23212414
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/fdd87a46-2a44-4e14-aaa8-48b00ea65fdf/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rengøringsservice i Lyngby-Taarbæk Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører kontrakt om rengøringsservice af Lyngby-Taarbæk Kommunes (Ordregiver) institutioner og administrative bygninger.

Der udbydes en 3-årig kontrakt med option på forlængelse i op til 2 gange 24 måneder.

Kontrakten forventes at træde i kraft pr. den 1. januar 2022.

Ordregiver forventer, at det årlige forbrug på aftalen er ca. 24 mio. kr., ekskl. moms.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 24 020 352.82 DKK / Højeste bud: 24 277 355.04 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
90900000 Rengørings- og sanitetstjenester
90910000 Rengøring
90919000 Rengøring af kontorer, skoler og kontorudstyr
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

Lyngby-Taarbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud vedrører kontrakt om rengøringsservice af Lyngby-Taarbæk Kommunes (Ordregiver) institutioner og administrative bygninger.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Tidsforbrug pr. institution/lokation / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Intern driftsledelse / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Undervisning af medarbejdere / Vægtning: 7,5 %
Kvalitetskriterium - Navn: Afhjælpning af fejl ved rengøring og manglende rengøring - udover minimumskrav i kravspecifikationen / Vægtning: 7,5 %
Kvalitetskriterium - Navn: Implementeringsplan / Vægtning: 5 %
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Biblioteket

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger</span>
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 016-036722
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Rengøringsservice i Lyngby-Taarbæk Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
23/12/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Servicefirmaet Renell A/S
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 24 020 352.82 DKK / Højeste bud: 24 277 355.04 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Som dokumentation for opfyldelse af mindstekrav til egnethed og for oplysninger, der har indgået ved udvælgelsen, vil Tilbudsgiver blive bedt om at fremlægge følgende til bekræftelse af oplysningerne afgivet i ESPD:

• Tilbudsgivers årsregnskaber eller tilsvarende dokumentation, der viser Tilbudsgivers årlige omsætning og egenkapital de seneste 3 regnskabsår, eller så længe virksomheden har eksisteret.

• Liste med kontrakter, der viser relevant erfaring, indeholdende:

a. Navn på Ordregiver/kunde

b. Navn og kontaktoplysninger på kontaktperson hos Ordregiver/kunde

c. Opgavens størrelse (areal, kontraktsum ekskl. moms)

d. Beskrivelse af opgaven, karakter og kompleksitet, herunder kort om projektet i sin helhed og evt. relevant kontekst, type af byggeri, entrepriseform, Tilbudsgivers rolle og ansvar samt omfang af egne ydelser.

e. Udførelsesperiode (kontraktindgåelsestidspunkt, igangsætning, status på opgaven, herunder om og hvornår projektet er afleveret til Ordregiver).

Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte Ordregiver/kunde for at få bekræftet de op-lyste referencer.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/01/2022

Send til en kollega

0.031