Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Trafikselskabet Movia
Vindere
Miljøsyn
(27.04.2022)
APPLUS DANMARK A/S
Høje Taastrup Boulevard 23, 2.th
2630 Høje Taastrup
Miljøsyn
Trafikselskabet Movia
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29896569
Postadresse: GL. Køge Landevej 3
By: Valby
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Andreas Knop
E-mail: ank@moviatrafik.dk
Telefon: +45 41888004
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/170757360.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.moviatrafik.dk/omos/Pages/Omos.aspx
Del II: Genstand
Miljøsyn
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på udførelse af miljøsyn for at sikre bussernes overholdelse af givne udledningsgrænser.
2x12 mdr.
Kontraktforlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiveren kan angive mindst en lignende reference på opgaver udført af lignende art.
Det er et mindstekrav, at støjmålinger (miljøsyn efter kontraktbilag 1.b og 1.d) foretages af en måletekniker med relevant uddannelse og med fornødent kendskab til lydudbredelse og måleteknikker generelt, herunder kalibrering af benyttet udstyr, kvalitetssikring og reproducerbarhed af målinger. Dette svarer som minimum til, at personen har gennemgået et praktisk kursus for støjmåling el. lign og er bekendt med Miljøstyrelsens generelle retningslinjer for eksterne støjmålinger. Personen er som udgangspunkt kvalificeret, dersom vedkommende er personcertificeret eller akkrediteret til Miljømåling ekstern støj i henhold til Miljøstyrelsens godkendelsesordning. Denne ordning er beskrevet på www.referencelaboratoriet.dk.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Maksimal kontraktsum antages at være DKK 6.000.000 ex. moms.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk