23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 012-027883
Offentliggjort
18.01.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sønderborg Forsyningsservice A/S - Sønderborg Affald A/S

Tømning af septiktank 2022


Sønderborg Forsyningsservice A/S - Sønderborg Affald A/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Sønderborg Forsyningsservice A/S - Sønderborg Affald A/S
CVR-nummer: 31875722
Postadresse: Ellegårdvej 8
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6400
Land: Danmark
Kontaktperson: Maria Holm
E-mail: maho@sonfor.dk
Telefon: +45 88435362
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/168514649.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sonfor.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/168514649.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/168514649.aspx
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Tømning af septiktank

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tømning af septiktank 2022

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90460000 Tømning af sivebrønde eller septiktanke
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Sønderborg Spildevandsforsyning A/S udbyder tømningsordning for bundfældningstanke i Sønderborg Kommune

Den obligatoriske tømningsordning for bundfældningstanke omfatter ved entreprisens start et antal tanke, som fremgår af Tilbudslisten. Af disse, kan nogle af de mindre tanke blive tilmeldt tømning 2 gange om året.

Entreprenøren må acceptere, at antallet kan afvige i op- eller i nedadgående retning, som følge af omlægninger, kloakering af nye områder mv. Der må forventes en afvigelse på 100-150 ejendomme.

Tryk her https://permalink.mercell.com/168514649.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90410000 Bortskaffelse af spildevand
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Entreprisen omfatter desuden følgende arbejde:

Varsling af kunden med SMS via Envitrix

Varsle kunder med postkort, hvis de ikke er tilmeldt SMS varsling

Af- og påsætning af dæksler jf. regulativet.

Frifejning af dæksler, Entreprenøren skal acceptere mindre frifejning af dæksler (hvad der kan fjernes med almindelig stiv kost).

Tømning

Spuling og tilstandsregistrering af bundfældningstank - data gemmes i Envitrix.

Fotoregistrering af skader og mangler samt evt. forgæves kørsel gemmes i Envitrix.

Udarbejdelse af tømningsrapport i Envitrix

Elektronisk videregivelse af tømmerapport efter tømning - hvis muligt. Ellers printes rapporten og lægges i ejerens postkasse.

Indmåling af nyetablerede tanke

Slamafvanding

Transport, bortskaffelse og håndtering af slam

Daglige henvendelser

Rengøring af materiel

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/03/2022
Slut: 31/12/2025
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for 1 års forlængelse 2 gange.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 18/02/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 18/02/2022
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/01/2022

Send til en kollega

0.064