Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
COWI A/S - Spildevand og klimatilpasning
Vindere
Tømning af bundfældningstanke i Billund Kommune
(25.03.2022)
NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Tømning af bundfældningstanke i Billund Kommune
COWI A/S - Spildevand og klimatilpasning
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44623528
Postadresse: Havneparken 1
By: Vejle
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Leth Sørensen
E-mail: bls@cowi.com
Telefon: +45 56406405
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/170946255.aspx
Del II: Genstand
Tømning af bundfældningstanke i Billund Kommune
Nærværende udbud af tømningsordning omhandler den obligatoriske tømning, for tilmeldte ejendomme beliggende uden for kloakerede områder i Billund Kommune.
Der er registreret ca. 1.700 bundfældningstanke i kommunen, omhandlende helårsbeboelse (inkl. landbrug og industri) og sommerhuse. Alle disse tanke planlægges tømt i perioden 1. april til 30. november, undtagen i juli måned.
Slam fra bundfældningstankene køres til Grindsted Renseanlæg
Billund Kommune
Nærværende udbud af tømningsordning omhandler den obligatoriske tømning, for tilmeldte ejendomme beliggende uden for kloakerede områder i Billund Kommune.
Der er registreret ca. 1.700 bundfældningstanke i kommunen, omhandlende helårsbeboelse (inkl. landbrug og industri) og sommerhuse. Alle disse tanke planlægges tømt i perioden 1. april til 30. november, undtagen i juli måned.
Slam fra bundfældningstankene køres til Grindsted Renseanlæg
Såfremt Billund Spildevand ønsker det, er entreprenøren forpligtiget til at forlænge kontrakten i yderligere op til 2 år med 1 år ad gangen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Økonomisk og finansiel formåen
For at Billund Spildevand vil anse tilbudsgiver som egnet til at udføre opgaven, skal tilbudsgiver opfylde følgende minimumskrav til tilbudsgiverens økonomiske og finansielle formåen som skal angives i ESPD:
Tilbudsgiveren skal enten
a) have en egenkapital på minimum 2 mio. kr. i det seneste afsluttede regnskabsår eller
b) have en soliditetsgrad på mindst 10 % ved udgangen af det seneste regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiveren har en soliditetsgrad på min. 10 % eller en egenkapital på min. 2 mio. danske kr. iht. det seneste reviderede regnskab.
For at Billund Spildevand vil anse tilbudsgiveren som egnet til at udføre opgaven, skal tilbudsgiveren opfylde følgende minimumskrav til tilbudsgiverens tekniske og faglige formåen, som skal angives i ESPD:
Referencer
Tilbudsgiveren skal i løbet af de sidste 3 år have udført mindst én opgave med regelmæssig tømning af bundfældningstanke på mindst 1.000 tanke pr.år.
I ESPD skal tilbudsgiveren oplyse følgende for sine betydeligste referencer/opgaver relateret til ovenstående minimumskrav:
- Beskrivelse af opgaven
- Antal / Mængde
- Kontraktperiode
- Kundens navn og kontaktoplysninger
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har følgende referencer
Tilbudsgiveren skal i løbet af de sidste 3 år have udført mindst én opgave med regelmæssig tømning af bundfældningstanke på mindst 1.000 tanke pr.år.
Tilbudsgiveren skal oplyse følgende for sine betydeligste referencer/opgaver relateret til ovenstående minimumskrav:
- Beskrivelse af opgaven
- Antal / Mængde
- Kontraktperiode
- Kundens navn og kontaktoplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk