Fakta om udbudet
Udbyder
Esbjerg Kommune
Høring vedr. påtænkt udbud på vintertjeneste
Esbjerg Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189803
Postadresse: Torvegade 74
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6700
Land: Danmark
Kontaktperson: Alice Knudsen
E-mail: alikn@esbjergkommune.dk
Telefon: +45 76161443
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Høring vedr. påtænkt udbud på vintertjeneste
Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste herunder glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 2 veje for ordregiver.
Esbjerg Kommune har i forbindelse med udarbejdelse af udbudsmaterialet på vintertjeneste valgt at sende et udkast til det foreløbige materiale i offentlig høring, hvor potentielle tilbudsgivere og andre interessenter har mulighed for at kommentere på materialet i forhold til fundne uhensigtsmæssigheder og med forslag til forbedringer.
Der afholdes et høringsmøde den 22.02.2022 fra kl. 13:00 til 14:30, hvor det vil være muligt at stille spørgsmål og komme med input til materialet. Tilmelding til høringsmødet skal ske senest den 21. februar 2022.
Høringssvar kan også afgives skriftligt via Ethics senest tirsdag den 1. marts 2022.
Esbjerg Kommune vil behandle alle indkomne høringssvar og vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i materialet.
Det endelige udbudsmateriale forventes bekendtgjort primo marts måned.
Se venligst det uploadede materiale i Ethics under "Vis Markedsundersøgelse" og fanebladet "Materiale", som udgør høringsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger