Fakta om udbudet
Udbyder
Fredensborg Kommune
Udbud af kloakservice II
Fredensborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188335
Postadresse: Egevangen 3 B, Brønsholm
By: Kokkedal
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2980
Land: Danmark
Kontaktperson: Stefan Ising
E-mail: stis@fredensborg.dk
Telefon: +45 72562411
Fax: +45 72565000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172180261.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Del II: Genstand
Udbud af kloakservice II
Den udbudte rammeaftale vedrører udførelse af kloakservice samt tilknyttede serviceydelser, herunder servicering af rottespærrer.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer at alle kan afgive tilbud.
Fredensborg Kommune
Ydelserne indeholder almindeligt forekommende kloakarbejder, herunder bl.a. vedligeholdelse af brønde, dæksler, ledninger, dræn, højtvandslukker, tv-inspektioner, forringer, propninger, skader, slamsugning, kloakrensning, rodskæring mv.
Rammeaftalen er 3-årig. Den træder i kraft den 1. april 2022 og udløber den 31. marts 2025. Ordregiver har option på forlængelse med yderligere op til 12 måneder.
Det forventes, at der vil være et forbrug på 1,1 - 1,5 mio. kr. årligt på kloakservice. Forbruget på rammeaftalen forventes at udgøre ca. 700.000 - 1.000.000 kr., hvortil kommer forbrug på regningsarbejder. Det maksimale træk på rammeaftalen vurderes at være 3 mio. kr. årligt.
Udgifter til installering og service på rottespærrer er ikke medtaget i ovenstående beløb. Udgiften til service på rottespærrer estimeres til kr. 100.000 pr. år. Beløbet kan variere mellem årene.
Ordregiver har option på forlængelse i op til 12 måneder.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer at alle kan afgive tilbud. Det maksimale træk på rammeaftalen vurderes at være 3 mio. kr. årligt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af kloakservice II
Del VI: Supplerende oplysninger
Det forventes, at Kommunen vil have et forbrug på 1,1 - 1,5 mio. kr. årligt på kloakservice. Forbruget på rammeaftalen forventes at udgøre ca. 700.000 - 1.000.000 kr., hvortil kommer forbrug på regningsarbejder. Det maksimale træk på rammeaftalen vurderes at være 3 mio. kr. årligt.
Kommunens forbrug de seneste to år udgjorde:
2019: 1.141.755 kr.
2020: 1.465.583 kr.
Udgifter til installering og service på rottespærrer er ikke medtaget i ovenstående beløb. Udgiften til service på rottespærrer estimeres til kr. 100.000 pr. år. Beløbet kan variere mellem årene.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk