Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Herning Kommune
EU-udbud, Levering af grødeskæring til Herning Kommune
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189919
Postadresse: Torvet 5
By: Herning
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Niels Hermansen
E-mail: niels.hermansen@herning.dk
Telefon: +45 96282346
Fax: +45 96282930
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172572878.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud, Levering af grødeskæring til Herning Kommune
Udbuddet vedrører levering af grødeskæring i vandløb til Herning Kommune.
Herning Kommune
Udbuddet er opdelt i delaftaler.
Aftalen kan forlænges med yderligere 2 år.
Trækket på rammeaftalen kan maksimalt andrage 25 mio. kroner. Estimatet er begrundet i usikkerhed omkring prisniveauet for opgaven samt behovet for eventuelle ændringer i kontraktperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital
Positiv egenkapital ved seneste regnskabsafslutning.
Referencer
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere 2 referencer fra de sidste 5 år, som vedrører arbejde tilsvarende det i arbejdsbeskrivelsen anførte, jf. bilag 3. Referencerne skal vedrøre forskellige ordregivere,
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Følgende udelukkelsesgrunde finder anvendelse:
Deltagelse i en kriminel organisation
Bestikkelse
Svig
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme
Børnearbejde og andre former for menneskehandel
Betaling af skatter og afgifter
Betaling af bidrag til sociale sikringsordninger
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område
Konkurs
Insolvens
Tvangsakkord uden for konkurs
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret
Aktiver, der administreres af en kurator
Erhvervsvirksomheden er indstillet
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
Ophævelse eller en lignende sanktion
Skyldig i afgivelse af urigtige oplysninger, tilbageholdelse af oplysninger, ude af stand til at fremlægge de dokumenter, der anmodes om, og indhentede fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure.
Følgende udvælgelseskriterier er gældende: Positiv egenkapital ved sidste regnskabsafslutning og tilbudsgiver skal kunne dokumentere 2 referencer fra de sidste 5 år, som vedrører arbejde tilsvarende det i arbejdsbeskrivelsen anførte, jf. bilag 3. Referencerne skal vedrøre forskellige ordregivere.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk