23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 232-421947
Offentliggjort
01.12.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Esbjerg Kommune

Høring om fremtidigt udbud af tømning af rendestensbrønde


Esbjerg Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Esbjerg Kommune
Vibevej 8
8705 Esbjerg Ø
DANMARK

Yderligere oplysninger fås her: NIRAS A/S
Åboulevarden 70
Att: Mette Vangkilde Gram
8000 Aarhus C
DANMARK
Telefon: +45 24690641
Mailadresse: mvg@niras.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Høring om fremtidigt udbud af tømning af rendestensbrønde.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Esbjerg Kommune inviterer til en åben høring med interesserede entreprenører vedrørende kommunens udbud af:
Tømning af rendestensbrønde.
Udkast til udbudsmateriale sendes hermed i høring, således at interesserede entreprenører har mulighed for at komme med kommentarer. Udbudsmateriale kan tilgås via følgende link: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gjceuwhiec
Eventuelle kommentarer skal være NIRAS A/S, att. Mette Vangkilde Gram, e-mail mvg@niras.dk i hænde seneste tirsdag den 15.12.2015, kl. 10.00.
Der afholdes endvidere et åbent dialogmøde med interesserede entreprenører torsdag den 10.12.2015, kl. 9:00-10:00.
Mødet afholdes hos Esbjerg Kommune, Vibevej 8, 8705 Esbjerg Ø.
Tilmelding til mødet skal ske til NIRAS A/S, att. Mette Vangkilde Gram, e-mail mvg@niras.dk, senest den 7.12.2015.
Dagsordenen for mødet er en aktiv dialog om alle forhold i det fremtidige udbud.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90642000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26.11.2015

Send til en kollega

0.047