Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Vindere
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Jens Erik Stobbe
Nyrup
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Autoværkstedet Mads Christensen
Kirke Såby
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Bangs Anlægsgartner & Brolægger ApS
Slagelse
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Jacob Hansen
Skibby
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
HANS HENRIK THYSSEN
Store Heddinge
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Svanenaps.dk
København S
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Gårdejer Jan P Sørensen
Hårlev
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Ole Carlsen
Ringsted
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Bakkeskovgård v/Arne Juhl Hansen
Karise
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
JENS JØRGEN BAY SIMONSEN
Dianalund
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Vinterdrift ApS
Frederiksberg
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Christianslyst Container ApS
Gentofte
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
BØGELY MASKINSERVICE A/S
Ringsted
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Amager Rullegræs A/S
Kastrup
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Torben Jensen
Hårlev
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Grøn Vækst A/S
Roskilde
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Lydolph Anlæg
Dianalund
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
FMT A/S
Hillerød
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
J.G. HUSE ApS
Fakse
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Christian Rabølle
Sorø
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
OKNygaard A/S
Brabrand
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Tom Larsen
Hårlev
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
GÅRDEJER JENS-JØRGEN HANSEN
Hårlev
Vintertjeneste for Københavns Kommune
(01.08.2022)
Lars Frandsen
Ringsted
Opdateringer
VI.3)
I stedet for:
Læses:
Anvendte udelukkelsesgrunde:
Udbudsloven:
§ 135, stk. 1
§ 135, stk. 3
§ 136, nr. 1
§ 136, nr. 2
§ 136, nr. 3
§ 137, stk. 1, nr. 2
§ 137, stk. 1, nr. 3
§ 137, stk. 7
Der henvises til Udbudsbetingelserne, pkt. 6
Yderligere oplysninger
Anvendte udelukkelsesgrunde:
Udbudsloven:
§ 135, stk. 1
§ 135, stk. 3
§ 136, nr. 1
§ 136, nr. 2
§ 136, nr. 3
§ 137, stk. 1, nr. 2
§ 137, stk. 1, nr. 3
§ 137, stk. 7
Der henvises til Udbudsbetingelserne, pkt. 6.
Vintertjeneste for Københavns Kommune
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Njalsgade 15
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: m15s@kk.dk
Telefon: +45 23392485
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/168109762.aspx
Del II: Genstand
Vintertjeneste for Københavns Kommune
Københavns Kommune udbyder hermed vintertjeneste i Offentligt udbud. Vintertjenestens formål er at sikre at der er fremkommelige veje i kommunen i vinterperioden hvor der er risiko for is og sne på vejene. Udbud er opdelt efter typer af områder der skal vinterbekæmpes, og der stilles forskellige krav til de materiel der skal bydes ind med. Der vil blive indgået mange sideordrede delkontrakter, hvilket nærmere er beskrevet i kravspecifikationen.
Fælles for delkontrakterne er, at der skal bydes ind med mandskab og materiel .
Der ønskes indgået op til 128 kontrakter fordelt på 9 forskellige kontrakttyper ( afh. af hvilken ype arbejde der skal udføres). På 3 kontrakttyper er der et samlet budgetmæssigt loft, så når dette er nået, kan der ikke indgås flere kontrakter, selv om antal af ønskede kontrakter ikke er nået. Se nærmere herom i udbudsmaterialet.
Udbudsmaterialet består af følgende.
Udbudsbetingelser
Bilag A: Kontraktudkast med tilhørende bilag
Bilag 1. Arbejdsklausul,
Bilag 2. CSR- bilag og
Bilag 3. Faktureringsbilag
Bilag B: Kravspecifikation
Bilag C: Tilbudsliste (der skal udfyldes af leverandøren og oploades i Mercell)
Bilag D: Skabelon til erklæring om fælles befuldmægtiget i konsortier (skal benyttes hvis man byder ind som konsortier, ellers skal man se bort fra denne)
Bilag E: Skabelon til støtteerklæring (skal benyttes hvis man byder ind og har behov for støtteenhed fordi man ikke selv kan leve op til egnethedskrav. Hvis man selv kan leve op til krav ses bort fra denne)
Bilag F: Københavns Kommunes Alkohol politik
Bilag G: Københavns Kommunes Rygepolitik
forlænges med 2 x 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
Alle lovpligtige forsikringer, herunder lovpligtig arbejdsskadeforsikring
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der vil blive afholdt spørgemøde den 29. marts kl 13 - 15. nærmere information om dette i udbudsbetingelserne.
Der vil - for tre kategorier - være et økonomisk loft, således at oplysningen om ønskede antal kontrakter på KØR 1, KØR 2 og GANG 1 er ønske hvis dette kan opfyldes inden for den økonomiske ramme. for disse 3 typer "fyldes op" og når det økonomiske loft er ramt, tildeles ikke flere kontrakter. Loftet er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet ( udbudsbetingelser punkt 2.2)
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk