Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
NIRAS A/S, att. Jannie Weje Stepien, e-mail: jwn@niras.dk
Indlevering af tilbud
Addresse
NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Udbyder
Vejle Spildevand A/S
Vindere
(25.02.2016)
FKSSlamson
Teknikvej 36
Odense
Tømning af bundfældningstanke
Vejle Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Vejle Spildevand A/S
Toldbodvej 20
Att: Camilla Lykkebøe Nygaard
7100 Vejle
DANMARK
Telefon: +45 76413770
Mailadresse: camny@vejlespildevand.dk
Yderligere oplysninger fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Miljø
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vejle Kommune.
NUTS-kode
— tømning af bundfældningstanke, der er omfattet af Vejle Kommunes regulativ for tømning af bundfældningstanke
— registrering af tankenes tilstand
— transport af det septiske slam.
Kontraktperioden er fra 15.3.2016 til og med 14.3.2020 med option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 * 1 år.
90460000
Beskrivelse af disse optioner: Option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 * 1 år.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
b) Tilbudsgiver skal aflevere en udfyldt og underskrevet tro og love erklæ-ring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige, jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997.
Mindstekrav: Ordregiver skal kunne antage tilbuddet fra tilbudsgiver, jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997.
c) Tilbudsgiver skal aflevere udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og 2.
Mindstekrav: Tilbudsgiver må ikke være omfattet af nogen af udelukkelses-grundene i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 eller 2.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Såfremt tilbudsgiver helt eller delvist baserer sig på andre virksomheders økonomiske og finansielle kapacitet og/eller tekniske kapacitet, skal tilbuddet vedlægges en erklæring om, at tilbudsgiver kan råde over virksomhedens ressour-cer i forbindelse med opgaveudførelsen. Erklæringen skal være underskrevet af de(n) virksomhed(er), som tilbudsgiver agter at benytte i forbindelse med opgaveudførelsen.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplys-ningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Mindstekrav: Tilbudsgiver skal have positiv egenkapital i de tre seneste regnskabsår.
e) Tilbudsgiver skal aflevere referenceliste over lignende opgaver inden for de seneste tre år før tilbudsfristens udløb. Referencerne skal indeholde oplysning om ordregiver, kontraktsum, beskrivelse af opgaven og kontraktperiode.
Med »lignende opgaver«, menes kontrakter vedrørende tømning af bundfældningstanke med en årlig kontraktsum på mindst 700 000 DKK.
Såfremt tilbudsgiver helt eller delvist baserer sig på andre virksomheders økonomiske og finansielle kapacitet og/eller tekniske kapacitet, skal tilbuddet vedlægges en erklæring om, at tilbudsgiver kan råde over virksomhedens ressourcer i forbindelse med opgaveudførelsen. Erklæringen skal være underskrevet af de(n) virksomhed(er), som tilbudsgiver agter at benytte i forbindelse med opgaveudførelsen.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal have mindst 2 referencer på lignende opgaver fra de seneste 3 år før tilbudsfristens udløb.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan rekvireres rekvireres hos NIRAS A/S, att. Jannie Weje Stepien, e-mail: jwn@niras.dk
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Senest samtidig med at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives og om hvorvidt klagen indgives i standstill-perioden.
I de tilfælde hvor klagen ikke indgives i standstill-perioden skal klageren oplyse om hvorvidt der begæres opsættende virkning.
Kokurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000