Fakta om udbudet
Udbyder
Energinet Forretningsservice
Eftersyn og vedligeholdelse af Energinets Offshoreanlæg
Energinet Forretningsservice
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 39314797
Postadresse: Tonne Kjærsvej 65
By: Fredericia
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Indkøbsafdelingen - A
E-mail: indkob@energinet.dk
Telefon: +45 70102244
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=ENERGINET
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/228008
Del II: Genstand
Eftersyn og vedligeholdelse af Energinets Offshoreanlæg
Energinet Forretningsservice A/S udbyder rammeaftalen som indkøbscentral på vegne af Energinet Eltransmission A/S og efterfølgende ordrer på rammeaftalen vil derfor blive tildelt af Energinet Eltransmission A/S. Ordregiver ønsker ved etablering af nærværende rammeaftale, at have mulighed for at anskaffe eftersyns- og vedligeholdelsesydelser på Energinets offshore-anlæg. Her er der bl.a. tale om opgaver som omhandler runderinger herunder aflæsning af en række måle- og kontrolpunkter, samt afprøvning af forskelligt teknisk udstyr (højspændingssystemer, sekundære elektriske systemer, køl og ventilation mm). Derudover inkluderer runderinger også en visuel inspektion af hele platformen, samt alt installeret teknisk udstyr. I forbindelse med de planlagte eftersyn, kan der forekomme afhjælpende vedligehold i form af mindre reparationer. Udover runderinger er der en række arbejdsoperationer og årlige syn af udstyr, som kører med et fast interval.
Energinets Offshore anlæg
Energinet Forretningsservice A/S udbyder rammeaftalen som indkøbscentral på vegne af Energinet Eltransmission A/S og efterfølgende ordrer på rammeaftalen vil derfor blive tildelt af Energinet Eltransmission A/S.
Ordregiver ønsker ved etablering af nærværende rammeaftale, at have mulighed for at an-skaffe eftersyns- og vedligeholdelsesydelser på Energinets offshoreanlæg.
Her er der bl.a. tale om opgaver som omhandler runderinger herunder aflæsning af en række måle- og kontrolpunkter, samt afprøvning af forskelligt teknisk udstyr (højspændingssystemer, sekundære elektriske systemer, køl og ventilation mm. Derudover inkluderer runderinger også en visuel inspektion af hele platformen, samt alt installeret teknisk udstyr. Udover runderinger er der en række arbejdsoperationer og årlige syn af udstyr, som kører med et fast interval. I forbindelse med de planlagte eftersyn, kan der forekomme afhjælpende vedligehold i form af mindre reparationer.
For uddybende beskrivelse henvises til udbudsmaterialet.
Nærværende koncernrammeaftale udbydes af forretningsenheden Forretningsservice, som fungerer som indkøbscentral for Energinet-koncernen. For yderligere information henvises til udbudsmaterialet.
Oversigt over de til koncernen tilknyttede selskaber som kan benytte rammeaftalen kan findes her: Fakturering (CVR) Energinet | Energinet. Det bemærkes, at selskaberne fra Evida ikke er en del af rammeaftalen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Eftersyn og vedligeholdelse af Energinets Offshoreanlæg
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med igangværende udbud har Energinet besluttet at annullere udbuddet. Årsagen til annulleringen er, at der ikke er tilstrækkelig konkurrence.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud:
1. Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
2. Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
3. Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Postadresse: Carl Jacobsen Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk