Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
SamAqua A/S - SamAqua
Vindere
Delaftale 4: Fældningskemikalie jern+++, max 8% Cl., bulk
(20.06.2022)
Kemira Oyj
Amager Strandvej 390
2770 Kastrup
Delaftale 1: Fældningskemikalie jern++, flydende, bulk, og tromle
(20.06.2022)
Dankalk K/S
Aggersundvej 50
9670 Løgstør
Delaftale 8: CA-nitrat 45%, palletank, tromle
(20.06.2022)
Dankalk K/S
Aggersundvej 50
9670 Løgstør
Delaftale 6: Polyaluminat Al3+, flydende, bulk
(20.06.2022)
Chr. Krogh ApS
Kirke Værløsevej 38, 1 th
3500 Værløse
Delaftale 5: Na- Aluminat Al+++, flydende, bulk
(20.06.2022)
Alumichem A/S
Blokken 38
3460 Birkerød
Delaftale 3: Fældningskemikalie jern+++, flydende, bulk
(20.06.2022)
Chr. Krogh ApS
Kirke Værløsevej 38, 1 th
3500 Værløse
Opdateringer
Ansøger skal som en del af sin ansøgning aflevere et ESPD, hvori ansøger skal afgive erklæringer om følgende forhold:
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1-6, og stk. 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om deltagelse i kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger, hvidvaskning, børnearbejde, ubetalt forfalden gæld mv.
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 136, nr. 1 - 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om interessekonflikter, konkurrencefordrejning, groft urigtige oplysninger mv.)
Ansøger skal som en del af sin ansøgning aflevere et ESPD, hvori ansøger skal afgive erklæringer om følgende forhold:
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1-6, og stk. 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om deltagelse i kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger, hvidvaskning, børnearbejde, ubetalt forfalden gæld mv.
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 136, nr. 1 - 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om interessekonflikter, konkurrencefordrejning, groft urigtige oplysninger mv.)
Ansøger skal som en del af sin ansøgning aflevere et ESPD, hvori ansøger skal afgive erklæringer om følgende forhold:
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1-6, og stk. 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om deltagelse i kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger, hvidvaskning, børnearbejde, ubetalt forfalden gæld mv.
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 136, nr. 1 - 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om interessekonflikter, konkurrencefordrejning, groft urigtige oplysninger mv.)
Fældningskemikalier og øvrige kemikalier til rensningsanlæg
SamAqua A/S - SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34216169
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Hannah Sølund Holm
E-mail: hsk@samaqua.dk
Telefon: +45 30694841
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/175997272.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Fældningskemikalier og øvrige kemikalier til rensningsanlæg
Udbuddet vedrører indkøb og levering af bestemte fældningskemikalier og andre kemikalier til ordregiver, til brug for rensning af spildevand.
Delaftale 1: Fældningskemikalie jern++, flydende, bulk, og tromle
Aftalen vedrører indkøb og levering ad fældningskemikaliet jern++, i flydende form. Levering skal foregå i bulk, og tromle.
2x 1 år.
Delaftale 2: Fældningskemikalie jern++, pulver, bulk
Aftalen vedrører indkøb af fældningskemikaliet jern++ i pulver. Leveringen skal foregå i bulk.
2x 1 år.
Delaftale 3: Fældningskemikalie jern+++, flydende, bulk
Aftalen vedrører indkøb og levering af fældningskemikaliet jern+++ i flydende form. Levering skal være i bulk.
2x 1 år.
Delaftale 4: Fældningskemikalie jern+++, max 8% Cl., bulk
Indkøb og levering af fældningskemikaliet jern+++, max 8% Cl. Levering skal ske i bulk.
2x 1 år.
Delaftale 5: Na- Aluminat Al+++, flydende, bulk
Aftalen vedrører indkøb og levering af Na- Aluminat Al+++, i flydende form. Levering skal ske i bulk.
2x 1 år.
Delaftale 6: Polyaluminat Al3+, flydende, bulk
Aftalen vedrører indkøb og levering af Polyaluminat Al3+, flydende. Levering skal ske i bulk.
2x 1 år.
Delaftale 7: Aktiv kul, pille 4 mm, 25kg sække og Big bag
Aftalen vedrører indkøb og levering af Aktiv kul, pille 4 mm, 25kg. Levering skal være i sække og Big bag.
2x 1 år.
Delaftale 8: CA-nitrat 45%, palletank, tromle
Indkøb og levering af CA-nitrat 45%. Levering skal ske i palletank eller tromle.
2x 1 år.
Delaftale 9: Eddikesyre 80% teknisk, palletank
Indkøb og levering af Eddikesyre 80% teknisk, leveres i palletank.
2x 1 år.
Delaftale 10: Magnesiumchlorid 30% flydende, bulk
Indkøb og levering af Magnesiumchlorid 30% flydende, leveres i bulk.
2x 1 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøger skal som en del af sin ansøgning aflevere et ESPD, hvori ansøger skal afgive erklæringer om følgende forhold:
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1-6, og stk. 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om deltagelse i kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger, hvidvaskning, børnearbejde, ubetalt forfalden gæld mv.
- Hvorvidt ansøger er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 136, nr. 1 - 3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om interessekonflikter, konkurrencefordrejning, groft urigtige oplysninger mv.)
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk