Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Delaftale 4: Zealand - Sjællands Erhvervsakademi
(16.09.2022)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Delaftale 1: ULC Erhvervsakademi og Professionshøjskole - Jylland
(16.09.2022)
Tolstrup A/S
Tolstrup Allé 18
7000 Fredericia
Delaftale 2: ULC Erhvervsakademi og Professionshøjskole - Fyn
(16.09.2022)
Tolstrup A/S
Tolstrup Allé 18
7000 Fredericia
Delaftale 3: Herningsholm Erhvervsskole
(16.09.2022)
Tolstrup A/S
Tolstrup Allé 18
7000 Fredericia
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 25-05-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 30-05-2022
Time: 00:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 25-05-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 30-05-2022
Time: 00:00
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 30-05-2022
Time: 00:00
Læses:
Dato: 01-06-2022
Time: 23:59
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 30-05-2022
Time: 00:00
Læses:
Dato: 01-06-2022
Time: 23:59
Vedligehold af grønne områder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Reus Hansen
E-mail: mrha@ifirs.dk
Telefon: +45 61940468
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/177749375.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Vedligehold af grønne områder
Udbuddet vedrører indkøb af vedligeholdelse af grønne områder til tre af IFIRS' medlemsskoler.
Ordregiver ønsker tilbud på vedligehold af grønne områder og vintertjeneste for skolerne, Opgaverne består i gartnerisk drift og vedligeholdelse af grønne områder og andre udenomsarealer samt snerydning og glatførebekæmpelse.
Opgaven omfatter pleje af følgende elementer: græs, blomster, buske, hæk/pur, træer, hegn og krat, belægninger, udstyr og renholdelse af arealerne, anlæg og vedligehold af 'Vild med vilje'-områder, samt snerydning og glatførebekæmpelse af køre- og gangarealer.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser og ydelsesgrupper, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til afsnit 8 Kravspecifikation, Bilag 2 Udkast til aftale og Bilag 3 Tilbudslisten samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Delaftale 1: ULC Erhvervsakademi og Professionshøjskole - Jylland
Aftalen forventes at træde i kraft den 01.07.2022 løber indtil den 30.06.2024, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Den samlede indkøbsmængde for ordregivere forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt DKK. 960.000
Den forventede omsætning på aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Besigtigelse
Ønsker tilbudsgiver at besigtige skolernes bygninger og adgangsforhold skal dette foregå uge 18.
Såfremt tilbudsgiver ønsker at deltage i denne besigtigelse, skal dette meddeles via Mercells beskedfunktion, senest den 29. april kl. 12.00.
Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Delaftale 2: ULC Erhvervsakademi og Professionshøjskole - Fyn
Aftalen forventes at træde i kraft den 01.07.2022 løber indtil den 30.06.2024, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Den samlede indkøbsmængde for ordregivere forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt DKK. 1.720.000
Den forventede omsætning på aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Besigtigelse
Ønsker tilbudsgiver at besigtige skolernes bygninger og adgangsforhold skal dette foregå uge 18.
Såfremt tilbudsgiver ønsker at deltage i denne besigtigelse, skal dette meddeles via Mercells beskedfunktion, senest den 29. april kl. 12.00.
Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Delaftale 3: Herningsholm Erhvervsskole
Aftalen forventes at træde i kraft den 01.07.2022 løber indtil den 30.06.2024, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Den samlede indkøbsmængde for ordregivere forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt DKK. 3.280.000 kr.
Den forventede omsætning på aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Besigtigelse
Ønsker tilbudsgiver at besigtige skolernes bygninger og adgangsforhold skal dette foregå uge 18.
Såfremt tilbudsgiver ønsker at deltage i denne besigtigelse, skal dette meddeles via Mercells beskedfunktion, senest den 29. april kl. 12.00.
Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Delaftale 4: Zealand - Sjællands Erhvervsakademi
Aftalen forventes at træde i kraft den 01.07.2022 løber indtil den 30.06.2024, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Den samlede indkøbsmængde for ordregivere forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt DKK. 1.680.000
Den forventede omsætning på aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Besigtigelse
Ønsker tilbudsgiver at besigtige skolernes bygninger og adgangsforhold skal dette foregå uge 18.
Såfremt tilbudsgiver ønsker at deltage i denne besigtigelse, skal dette meddeles via Mercells beskedfunktion, senest den 29. april kl. 12.00.
Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervsansvarsforsikring eller erhvervs- og produktansvarsforsikring
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervsansvarsforsikring eller en erhvervs- og produktansvarsforsikring ved aftalens start med en forsikringssum på minimum kr. 10.000.000.
Tilbudsgiver skal ved Ordregivers anmodning dokumentere en gyldig erhvervsansvarsforsikring eller en erhvervs- og produktansvarsforsikring jf. afsnit 4.4 Dokumentation for udelukkelse og egnethed. Gyldig dokumentation består af et gyldigt forsikringscertifikat udstedt af tilbudsgivers forsik-ringsselskab eller en underskreven erklæring fra tilbudsgivers forsikringsselskab, hvori forsikringsselskabet indestår for, at forsikringen kan blive tegnet ved aftalestart. Forsikringssummen skal fremgå af erklæringen.
Forsikringssummen og selskabsnavn skal fremgå af erklæringen.
Tilbudsgiver skal tilkendegive, at de personer som udfører vedligehold af grønne områder, er faglærte gartnere, blomsterdekoratører, faglærte planteskolegartnere eller anlægsgartnere eller har en tilsvarende faglig uddannelse med undtagelse af Lærlinge/elever.
Tilbudsgiver skal anføre minimum 3 referencer, som er sammenlignelige med den udbudte opgave. Referencerne skal være udført af tilbudsgiver. For at en reference anses for sammenlignelig, skal nedenstående kriterier være opfyldt og fremgå
Minimumskrav: Referencen skal angå vedligehold af grønne områder.
Minimumskrav: Referencen skal være udført inden for de seneste tre år.
Minimumskrav: Referencen skal have en værdi på mere end kr. 200.000 pr. år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk