Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=327333&B=KOEGE
Udbyder
Køge Kommune
Vindere
Entreprise 4 (E4) Sydvest
(12.08.2022)
FMT A/S
Hammershøj Erhvervspark 32
3400 Hillerød
Entreprise 3 E3 Midt B
(12.08.2022)
FMT A/S
Hammersholt Erhverspark 32
3400 Hillerød
Entreprise E2 Nordvest
(12.08.2022)
FMT A/S
Hammersholt Erhvervspark
3400 Hillerø
Entreprise 1 (E1) Nord
(12.08.2022)
FMT A/S
Hammersholt Erhvervspark 32
3400 Hillerød
Udbud af vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune
Køge Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189374
Postadresse: Torvet 1
By: Køge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Torben Bjerre
E-mail: torben.bjerre@koege.dk
Telefon: +45 56676899
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune
Køge Kommune udbyder vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune i en 4-årig kontrakt med mulighed for fra Køge Kommunes side at forlænge kontrakten med 2x12 måneder.
Udbuddet omfatter vintertjeneste på 142 kommunale institutioner på 121 adresser og 8 selvejende institutioner på 8 adresser i Køge Kommune. Vintertjeneste omfatter glatførebekæmpelse, med salt (NaCl), samt snerydning (kombikørsel snerydning og saltning). Institutionsnavne og adresser fremgår af bilag 3 tilbudsskema. På de 8 selvejende institutioner skal der udelukkende udføres snerydning.
Vintertjeneste er opdelt i 6 entrepriser (delaftaler):
• Entreprise 1 (E1) – Nord
• Entreprise 2 (E2) – Nordvest
• Entreprise 3 (E3) – Midt B
• Entreprise 4 (E4) – Sydvest
• Entreprise 5 (E5) – Syd
• Entreprise 6 (E6) – Midt A
Entreprise 1 (E1) – Nord
Køge Kommune
Køge Kommune udbyder vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune i en 4-årig kontrakt med mulighed for fra Køge Kommunes side at forlænge kontrakten med 2x12 måneder.
Udbuddet omfatter vintertjeneste på 142 kommunale institutioner på 121 adresser og 8 selvejende institutioner på 8 adresser i Køge Kommune. Vintertjeneste omfatter glatførebekæmpelse, med salt (NaCl), samt snerydning (kombikørsel snerydning og saltning). Institutionsnavne og adresser fremgår af bilag 3 tilbudsskema. På de 8 selvejende institutioner skal der udelukkende udføres snerydning.
Vintertjeneste er opdelt i 6 entrepriser (delaftaler):
• Entreprise 1 (E1) – Nord
• Entreprise 2 (E2) – Nordvest
• Entreprise 3 (E3) – Midt B
• Entreprise 4 (E4) – Sydvest
• Entreprise 5 (E5) – Syd
• Entreprise 6 (E6) – Midt A
Beredskabsperioden løber fra den 1. november til 31. marts det efterfølgende år.
I beredskabsperioden kan der gennemsnitligt forventes:
• 45 udkald til glatførebekæmpelse
• 15 udkald til snerydning
Leverandøren(e) vil blive udkaldt til vintertjeneste af Køge Kommune.
2x12 måneder.
Forlængelse af kontrakt
Der vil for tilbudsgiverne være mulighed for at afgive kombinationsbud udelukkende på kombinationer fastlagt af ordregiver. Betingelser og evaluering fremgår af udbudsbetingelserne.
Entreprise 2 (E2) – Nordvest
Køge Kommune
Køge Kommune udbyder vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune i en 4-årig kontrakt med mulighed for fra Køge Kommunes side at forlænge kontrakten med 2x12 måneder.
Udbuddet omfatter vintertjeneste på 142 kommunale institutioner på 121 adresser og 8 selvejende institutioner på 8 adresser i Køge Kommune. Vintertjeneste omfatter glatførebekæmpelse, med salt (NaCl), samt snerydning (kombikørsel snerydning og saltning). Institutionsnavne og adresser fremgår af bilag 3 tilbudsskema. På de 8 selvejende institutioner skal der udelukkende udføres snerydning.
Vintertjeneste er opdelt i 6 entrepriser (delaftaler):
• Entreprise 1 (E1) – Nord
• Entreprise 2 (E2) – Nordvest
• Entreprise 3 (E3) – Midt B
• Entreprise 4 (E4) – Sydvest
• Entreprise 5 (E5) – Syd
• Entreprise 6 (E6) – Midt A
Beredskabsperioden løber fra den 1. november til 31. marts det efterfølgende år.
I beredskabsperioden kan der gennemsnitligt forventes:
• 45 udkald til glatførebekæmpelse
• 15 udkald til snerydning
Leverandøren(e) vil blive udkaldt til vintertjeneste af Køge Kommune.
2x12 måneder.
Forlængelse af kontrakt
Der vil for tilbudsgiverne være mulighed for at afgive kombinationsbud udelukkende på kombinationer fastlagt af ordregiver. Betingelser og evaluering fremgår af udbudsbetingelserne.
Entreprise 3 (E3) – Midt B
Køge Kommune
Køge Kommune udbyder vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune i en 4-årig kontrakt med mulighed for fra Køge Kommunes side at forlænge kontrakten med 2x12 måneder.
Udbuddet omfatter vintertjeneste på 142 kommunale institutioner på 121 adresser og 8 selvejende institutioner på 8 adresser i Køge Kommune. Vintertjeneste omfatter glatførebekæmpelse, med salt (NaCl), samt snerydning (kombikørsel snerydning og saltning). Institutionsnavne og adresser fremgår af bilag 3 tilbudsskema. På de 8 selvejende institutioner skal der udelukkende udføres snerydning.
Vintertjeneste er opdelt i 6 entrepriser (delaftaler):
• Entreprise 1 (E1) – Nord
• Entreprise 2 (E2) – Nordvest
• Entreprise 3 (E3) – Midt B
• Entreprise 4 (E4) – Sydvest
• Entreprise 5 (E5) – Syd
• Entreprise 6 (E6) – Midt A
Beredskabsperioden løber fra den 1. november til 31. marts det efterfølgende år.
I beredskabsperioden kan der gennemsnitligt forventes:
• 45 udkald til glatførebekæmpelse
• 15 udkald til snerydning
Leverandøren(e) vil blive udkaldt til vintertjeneste af Køge Kommune.
2x12 måneder
Forlængelse af kontrakt
Der vil for tilbudsgiverne være mulighed for at afgive kombinationsbud udelukkende på kombinationer fastlagt af ordregiver. Betingelser og evaluering fremgår af udbudsbetingelserne.
Entreprise 4 (E4) – Sydvest
Køge Kommune
Køge Kommune udbyder vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune i en 4-årig kontrakt med mulighed for fra Køge Kommunes side at forlænge kontrakten med 2x12 måneder.
Udbuddet omfatter vintertjeneste på 142 kommunale institutioner på 121 adresser og 8 selvejende institutioner på 8 adresser i Køge Kommune. Vintertjeneste omfatter glatførebekæmpelse, med salt (NaCl), samt snerydning (kombikørsel snerydning og saltning). Institutionsnavne og adresser fremgår af bilag 3 tilbudsskema. På de 8 selvejende institutioner skal der udelukkende udføres snerydning.
Vintertjeneste er opdelt i 6 entrepriser (delaftaler):
• Entreprise 1 (E1) – Nord
• Entreprise 2 (E2) – Nordvest
• Entreprise 3 (E3) – Midt B
• Entreprise 4 (E4) – Sydvest
• Entreprise 5 (E5) – Syd
• Entreprise 6 (E6) – Midt A
Beredskabsperioden løber fra den 1. november til 31. marts det efterfølgende år.
I beredskabsperioden kan der gennemsnitligt forventes:
• 45 udkald til glatførebekæmpelse
• 15 udkald til snerydning
Leverandøren(e) vil blive udkaldt til vintertjeneste af Køge Kommune.
2x12 måneder.
Forlængelse af kontrakt
Der vil for tilbudsgiverne være mulighed for at afgive kombinationsbud udelukkende på kombinationer fastlagt af ordregiver. Betingelser og evaluering fremgår af udbudsbetingelserne.
Entreprise 5 (E5) – Syd
Køge Kommune
Køge Kommune udbyder vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune i en 4-årig kontrakt med mulighed for fra Køge Kommunes side at forlænge kontrakten med 2x12 måneder.
Udbuddet omfatter vintertjeneste på 142 kommunale institutioner på 121 adresser og 8 selvejende institutioner på 8 adresser i Køge Kommune. Vintertjeneste omfatter glatførebekæmpelse, med salt (NaCl), samt snerydning (kombikørsel snerydning og saltning). Institutionsnavne og adresser fremgår af bilag 3 tilbudsskema. På de 8 selvejende institutioner skal der udelukkende udføres snerydning.
Vintertjeneste er opdelt i 6 entrepriser (delaftaler):
• Entreprise 1 (E1) – Nord
• Entreprise 2 (E2) – Nordvest
• Entreprise 3 (E3) – Midt B
• Entreprise 4 (E4) – Sydvest
• Entreprise 5 (E5) – Syd
• Entreprise 6 (E6) – Midt A
Beredskabsperioden løber fra den 1. november til 31. marts det efterfølgende år.
I beredskabsperioden kan der gennemsnitligt forventes:
• 45 udkald til glatførebekæmpelse
• 15 udkald til snerydning
Leverandøren(e) vil blive udkaldt til vintertjeneste af Køge Kommune.
2x12 måneder.
Forlængelse af kontrakt.
Der vil for tilbudsgiverne være mulighed for at afgive kombinationsbud udelukkende på kombinationer fastlagt af ordregiver. Betingelser og evaluering fremgår af udbudsbetingelserne.
Entreprise 6 (E6) – Midt A
Køge Kommune
Køge Kommune udbyder vintertjeneste til institutioner i Køge Kommune i en 4-årig kontrakt med mulighed for fra Køge Kommunes side at forlænge kontrakten med 2x12 måneder.
Udbuddet omfatter vintertjeneste på 142 kommunale institutioner på 121 adresser og 8 selvejende institutioner på 8 adresser i Køge Kommune. Vintertjeneste omfatter glatførebekæmpelse, med salt (NaCl), samt snerydning (kombikørsel snerydning og saltning). Institutionsnavne og adresser fremgår af bilag 3 tilbudsskema. På de 8 selvejende institutioner skal der udelukkende udføres snerydning.
Vintertjeneste er opdelt i 6 entrepriser (delaftaler):
• Entreprise 1 (E1) – Nord
• Entreprise 2 (E2) – Nordvest
• Entreprise 3 (E3) – Midt B
• Entreprise 4 (E4) – Sydvest
• Entreprise 5 (E5) – Syd
• Entreprise 6 (E6) – Midt A
Beredskabsperioden løber fra den 1. november til 31. marts det efterfølgende år.
I beredskabsperioden kan der gennemsnitligt forventes:
• 45 udkald til glatførebekæmpelse
• 15 udkald til snerydning
Leverandøren(e) vil blive udkaldt til vintertjeneste af Køge Kommune.
2x12 måneder
Forlængelse af kontrakt
Der vil for tilbudsgiverne være mulighed for at afgive kombinationsbud udelukkende på kombinationer fastlagt af ordregiver. Betingelser og evaluering fremgår af udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”).
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):
• Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller
arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1
• Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller
likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPDs afsnit: ”Udvælgelse”.
Vindende tilbudsgiver vil blive bedt om at fremsende dokumentation i form af en serviceattest eller tilsvarende af en national myndighed udstedt attest. Denne dokumentation maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
• Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital for de tre seneste regnskabsår, hvor egenkapitalen for de tre seneste regnskabsår skal være positiv.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPDs afsnit: ”Udvælgelse”
Vindende tilbudsgiver vil blive anmodet om at fremsende dokumentation i form af de tre seneste reviderede regnskaber.
Nystartede virksomheder skal på anden måde godtgøre deres økonomiske og faglige formåen. Ordregiver vil foretage en konkret vurdering i forhold om tilbudsgiver har redegjort tilstrækkeligt for deres økonomiske og faglige formåen i forhold til tilbudsgiver er egnet.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
• Tilbudsgiver bedes angive tre referencer, hvor tilbudsgiver har leveret vintertjenester eller lignende type vintertjeneste til kommuner eller anden offentlig myndighed inden for de sidste tre år.
• Tilbudsgiver skal fremlægge dokumentation for at tilbudsgiver har og opretholder en for branchen sædvanlig produkt- og ansvarsforsikring. Dækningen skal som minimum være 5 mio. kr.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPDs afsnit: ”Udvælgelse”.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de angivne referencer.
Som dokumentation skal den vindende tilbudsgiver fremsende en oversigt over referencer og en kopi af en forsikringspolice.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
• Tilbudsgiver bedes angive tre referencer, hvor tilbudsgiver har leveret vintertjenester eller lignende type vintertjeneste til kommuner eller anden offentlig myndighed inden for de sidste tre år.
• Tilbudsgiver skal fremlægge dokumentation for at tilbudsgiver har og opretholder en for branchen sædvanlig produkt- og ansvarsforsikring. Dækningen skal som minimum være 5 mio. kr.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPDs afsnit: ”Udvælgelse”.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de angivne referencer.
Som dokumentation skal den vindende tilbudsgiver fremsende en oversigt over referencer og en kopi af en forsikringspolice.
jf. udkast til kontrakt bilag 4.
Del IV: Procedure
Køge Kommune
Der vil ikke være adgang for tilbudsgivere ved åbning af indkomne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Supplerende oplysning om kombinationsbud:
Ordregiver tillader udelukkende kombinationsbud i følgende kombinationer af delaftaler (entrepriser):
Kombinationstilbud (1) på entrepriserne E1, E2, E3, E4, E5 og E6
Kombinationstilbud (2) på entrepriserne E1, E2, E4, E5 og E6
Kombinationstilbud (3) på entrepriserne E1, E2, E3 og E4
Kombinationstilbud (4) på entrepriserne E2, E4, E5 og E6
Kombinationstilbud (5) på entrepriserne E1, E2 og E3
Kombinationstilbud (6) på entrepriserne E4, E5 og E6
Kombinationstilbud (7) på entrepriserne E1 og E3
Kombinationstilbud (8) på entrepriserne E5 og E6
Betingelser og evaluering fremgår af udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk