Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f54433be-3a3c-4b99-90ba-ed667e1b98b0/publicMaterial
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Vindere
(21.02.2023)
Norrecco A/S
Prøvestenen - B-Vej 8
2300 København S
Vægfliser
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anja Strand
E-mail: anj@a-r-c.dk
Telefon: +45 29294691
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Vægfliser
Den udbudte opgave omfatter modtagelse, registrering, behandling og afsætning af fraktionen Vægfliser fra genbrugspladser i Amager Ressourcecenters (ARCs) interessentkommuner Dragør, Frederiksberg, Hvidovre, København og Tårnby.
Fraktionen skal afsættes til nyttiggørelse. Ved nyttiggørelse forstås at fraktionen bruges i projekter der er godkendt efter § 19 i Miljøbeskyttelsesloven, som vejfyld på deponi eller deponeres på deponi.
Den udbudte opgave omfatter modtagelse, registrering, behandling og afsætning af fraktionen Vægfliser fra genbrugspladser i Amager Ressourcecenters (ARCs) interessentkommuner Dragør, Frederiksberg, Hvidovre, København og Tårnby.
Fraktionen skal afsættes til nyttiggørelse. Ved nyttiggørelse forstås at fraktionen bruges i projekter der er godkendt efter § 19 i Miljøbeskyttelsesloven, som vejfyld på deponi eller deponeres på deponi.
ARC har mulighed for at forlænge Kontrakten i 2x12 måneder, således at Kontrakten kan få en samlet varighed på op til 6 år.
Forlængelse sker i givet fald på uændrede aftalevilkår.
Kontrakten udbydes som én samlet kontrakt, hvor der indgås kontrakt med én Tilbudsgiver.
ARC har valgt ikke at opdele opgaven i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, da det af hensyn til ARCs administration af opgaven og for at minimere grænsefladeproblematikker, er mest hensigtsmæssigt, at opgaven udføres af én og samme leverandør
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i det seneste reviderede regnskabsår
• Tilbudsgiver har en soliditetsgrad på minimum 10% i det seneste reviderede regnskabsår
• Tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum pr. år på min. 5 mio. kr. pr. tingskade og 10 mio. kr. pr personskade.
Tilbudsgiver har min. 1 relevante reference inden for de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art og omfang relaterer sig til opgaven og hvor opgaven er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen.
Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
o Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
o Perioden for opgavens udførelse
o Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder værdien af opgaven samt Tilbudsgivers rolle i opgaven)
• Tilbudsgiver har udformet et kvalitetssikringssystem, som er i kraft og implementeret i virksomheden.
• Tilbudsgiver har udformet et miljø- og arbejdsmiljøledelsessystem, som er i kraft og implementeret i virksomheden.
Leverandøren skal stille en anfordringsgaranti på 10 % af tilbudssummen.
Leverandøren skal opfylde og overholde vilkårene i ARCs CSR dokumenter (CSR-Leverandørklausul (Code of Conduct) og CSR-Selvevalueringsskema).
Leverandøren og denne underleverandører skal overholde ARCs Arbejdsklausul.
Arbejdsklausulen gælder alt arbejde, der udføres i Danmark med henblik på opfyldelse af kontrakten, og for alle medarbejdere, der anvendes til at udføre arbejdet, uanset om de er ansat hos Leverandøren, en underentreprenør eller en under-underentreprenør mv. (eventuelle fysiske varer er ikke omfattet).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er en forudsætning for indgåelse af Kontrakten, at den vindende tilbudsgiver kan fremlægge dokumentation, som angivet i udbudsbetingelsernes punkt 11.
Den nødvendige endelige dokumentation vil blive indhentet fra den tilbudsgiver, som ARC forventer at tildele Kontrakten til forud for meddelelse om tildeling.
Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede i forbindelse med afgivelse af tilbud at forberede den nødvendige dokumentation.
ARC forbeholder sig ret til at indhente endelig dokumentation på et tidligere tidspunkt, hvis det findes nødvendigt.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underretteordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk