Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
Understed Vognmandsforretning
Sæby
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
LB transport
Sindal
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
A/S Trigon, Entreprenørfirma
Frederikshavn
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
Vennelyst Ingeniør- og Entreprenørforretning A/S
Hjørring
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
Sj maskinstation aps
Sæby
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
Sejlstrup Entreprenørforretning A/S
Løkken
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
Entreprenørfirmaet PNP - Aut. kloakmester ApS
Frederikshavn
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
(30.09.2022)
Højgårds Maskinstation
Frederikshavn
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
Hjørring Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Erik Karlsen
E-mail: erik.karlsen@hjoerring.dk
Telefon: +45 72333226
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/179221845.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Vintertjeneste til Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune
Udbuddet omfatter vintertjeneste i Frederikshavn Kommune, Brønderslev Kommune og Hjørring Kommune omfattende glatførebekæmpelse og snerydning af udvalgte ruter/entrepriser.
Hjørring Kommune, Frederikshavn Kommune og Brønderslev Kommune
Udbuddet omfatter de af Kravspecifikationen og Appendix A + B + C angivne ruter/entrepriser.
Den resterende vintertjeneste udføres af Ordregiver.
Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle ruter/entrepriser.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen, samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
2x12 mdr
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det anførte regnskabsår er positiv.
Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det anførte regnskabsår er positiv.
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgivers chauffører er uddannede til og/eller fortrolige med udførelsen af de aftalte arbejdsopgaver.
Dette i form af:
- At Tilbudsgivers chauffører har gennemgået kursus omhandlende Grunduddannelse i vintertjeneste inden beredskabsperiodens start.
- at Tilbudsgivers chauffører til glatførebekæmpelse og kombikørsel har gennem-gået AMU-kurset Fugtsaltspredning med lastbil eller Lagespredning med lastbil inden beredskabsperiodens start.
- Eller hvis chaufføren har været fast chauffør på en snerydningsrute hhv. glatførebekæmpelsesrute de seneste to år, kan vedkomne undtages fra uddannelseskravet for den relevante arbejdsopgave, såfremt de overfor ordregiver kan dokumentere en tilsvarende viden og kunnen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2026
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk