Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Skive Kommune
Vindere
Delkontrakt 1: Rute 103 og 104 - Østsalling, 52,4 km (præventiv, klasse 1 veje)
(19.09.2022)
POUL ERIK JEPPESEN & SØN / ROSLEV KRANBETJENING A/S
Marienlystvej 41
7800 Skive
Delkontrakt 2: Rute 105 og 106 - Vestsalling, 43,3 km (præventiv, klasse 1 veje)
(19.09.2022)
Entreprenør Bjarne Larsen Aps
Lundgårdsvej 4B
7860 Spøttrup
Delkontrakt 11: Rute 460 - Nordfjends, 32,0 km (klasse 3 og 4 veje)
(19.09.2022)
Haugaard
Ørslevklostervej, 240
7840 Højslev
Delkontrakt 3: Rute 200 - Nordfjends, 60,7 km (klasse 2 veje), rute 300 - Nordfjends 13,1 km (klasse 3 veje) og rute 400 - Nordfjends 28,2 km (klasse 3 og 4 veje)
(19.09.2022)
VOGNMAND THOMAS POULSEN ApS
Jernbanevej 1
7840 Højslev
Opdateringer
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7. Før beslutning om tildeling af kontrakten vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation: Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere.
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7. Før beslutning om tildeling af kontrakten vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation: Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere.
EU- udbud på vintertjeneste til Skive Kommune
Skive Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jette Sørensen
E-mail: indkoeb@skivekommue.dk
Telefon: +45 99155500
Fax: +45 99151012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/179507430.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.skive.dk/
Del II: Genstand
EU- udbud på vintertjeneste til Skive Kommune
Udbuddet vedrører indkøb og levering af vintertjeneste på ca. 500 km offentlig vej og 11 km offentlige stier og fortov til Skive Kommune. Det samlede udbud omfatter 13 delkontrakter, 11 kørebaneruter (10 lastbilruter og 1 traktorrute) og 2 kombinerede fortov- og stiruter.
Udbuddet omfatter ikke bortkørsel af sne. Vintertjenesten gennemføres i henhold til det enhver tid gældende vinter- og renholdelsesregulativ for Skive Kommune. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (bilag 2), rutekort og beskrivelser (bilag 3) og tilbudslisten (bilag 4). De udbudte kontrakter har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år. Opsigelsesvilkår fremgår af kontraktens pkt. 3.
Delkontrakt 1: Rute 103 og 104 - Østsalling, 52,4 km (præventiv, klasse 1 veje)
- Delkontrakten består af en 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 1 veje. Glatførebekæmpelsen køres af 1 lastbil med saltspreder (rute 102), snerydning køres af 1-2 lastbiler (rute 102 og103) evt. i kolonnekørsel. Kombineret snerydning og glatførebekæmpelse kan finde sted ved snefald eller ved oprydning efter snefald.
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 2: Rute 105 og 106 - Vestsalling, 43,3 km (præventiv, klasse 1 veje)
- Delkontrakten består af en 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 1 veje. Glatførebekæmpelsen køres af 1 lastbil med saltspreder (rute 105), snerydning køres af 1-2 lastbiler (rute 105 og106) evt. i kolonnekørsel. Kombineret snerydning og glatførebekæmpelse kan finde sted ved snefald eller ved oprydning efter snefald.
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 3: Rute 200 - Nordfjends, 60,7 km (klasse 2 veje), rute 300 - Nordfjends 13,1 km (klasse 3 veje) og rute 400 - Nordfjends 28,2 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 2 veje, 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 veje og 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 og 4 veje. Alle ruter kan varetages af den samme lastbil. Såvel glatførebekæmpelsen som snerydningen køres med 1 lastbil. På klasse 2 vejene kan kombineret snerydning og glatførebekæmpelse finde sted ved snefald eller ved oprydning efter snefald. Udkald til klasse 3 og klasse 4 veje vil typisk ske i forlængelse af udkald til klasse 2 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 4: Rute 201 - Rønbjerg/Hem, 49,2 km (klasse 2 veje), rute 301 - Rønbjerg/Hem 13,9 km (klasse 3 veje), rute 401 - Rønbjerg/Hem 38,4 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 2 veje, 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 veje og 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 og 4 veje. Alle ruter kan varetages af den samme lastbil. Såvel glatførebekæmpelsen som snerydningen køres med 1 lastbil. På klasse 2 vejene kan kombineret snerydning og glatførebekæmpelse finde sted ved snefald eller ved oprydning efter snefald. Udkald til klasse 3 og klasse 4 veje vil typisk ske i forlængelse af udkald til klasse 2 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 5: Rute 202 - Spøttrup, 53,0 km (klasse 2 veje), rute 302 - Spøttrup 17,3 km (klasse 3 veje), rute 402 - Spøttrup 45,1 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 2 veje, 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 veje og 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 og 4 veje. Alle ruter kan varetages af den samme lastbil. Såvel glatførebekæmpelsen som snerydningen køres med 1 lastbil. På klasse 2 vejene kan kombineret snerydning og glatførebekæmpelse finde sted ved snefald eller ved oprydning efter snefald. Udkald til klasse 3 og klasse 4 veje vil typisk ske i forlængelse af udkald til klasse 2 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 6: Rute 204 - Nordsalling, 56,2 km (klasse 2 veje), rute 304 - Nordsalling 6,3 km (klasse 3 veje), rute 404 - Nordsalling 36,6 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 2 veje, 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 veje og 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 og 4 veje. Alle ruter kan varetages af den samme lastbil. Såvel glatførebekæmpelsen som snerydningen køres med 1 lastbil. På klasse 2 vejene kan kombineret snerydning og glatførebekæmpelse finde sted ved snefald eller ved oprydning efter snefald. Udkald til klasse 3 og klasse 4 veje vil typisk ske i forlængelse af udkald til klasse 2 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 7: Rute 207 - Roslev/Glyngøre, 17,7 km (klasse 2 veje), rute 307 - Roslev/Glyngøre 6,2 km (klasse 3 veje), rute 407 - Roslev/Glyngøre 20,6 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 2 veje, 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 veje og 1 rute til glatførebekæmpelse på klasse 3 og 4 veje. Alle ruter kan varetages af den samme traktor. Såvel glatførebekæmpelsen som snerydningen køres med 1 traktor. På klasse 2 vejene kan kombineret snerydning og glatførebekæmpelse finde sted ved snefald eller ved oprydning efter snefald. Udkald til klasse 3 og klasse 4 veje vil typisk ske i forlængelse af udkald til klasse 2 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 8: Rute 457 - Vestspøttrup, 45,1 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til snerydning med traktor på klasse 3 og 4 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 9: Rute 458 - Østspøttrup, 36,6 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til snerydning med traktor på klasse 3 og 4 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 10: Rute 459 - Rønbjerg/Hem, 43,8 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til snerydning med traktor på klasse 3 og 4 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 11: Rute 460 - Nordfjends, 32,0 km (klasse 3 og 4 veje)
- Delkontrakten består af 1 rute til snerydning med traktor på klasse 3 og 4 veje
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 12: Rute 511 - Nordsalling 1, 4,9 km (fortov og stier)
- Delkontrakten består af 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning med stitraktor på fortov og stier
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Delkontrakt 13: Rute 512 - Nordsalling 2, 6,1 km (fortov og stier)
- Delkontrakten består af 1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning med stitraktor på fortov og stier
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Kontrakten kan forlænges i op til 2 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Forsikring:
Leverandøren og eventuelle underentreprenører er i hele kontraktens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. pr. år for tingskade og minimum 12,5 mio. pr. år for personskade. Leverandøren skal på ordregiverens anmodning godtgøre forsikringens eksistens og omfang. Leverandøren og eventuelle underentreprenører er forpligtet til at tegne lovpligtig motoransvarsforsikring for de køretøjer leverandøren ønsker at anvende i forbindelse med kontraktens opfyldelse og med dækningssummer iht Færdselslovens bestemmelser. Leverandøren skal dække skader på 3.-part ved kørsel med ordregivers materiel, samt skader på ordregivers materiel og på eget materiel.
Arbejdsklausuler:
Leverandøren er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af kontrakten jf. bilag 5 Arbejdsklausuler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7. Før beslutning om tildeling af kontrakten vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation: Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk