Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Novafos A/S
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 06-07-2022
Time: 10:00
Læses:
Dato: 31-05-2032
Time: 10:00
I.1)
Placering af det tekst, der skal ændres:Internetadresse(r)
I stedet for:
https://permalink.mercell.com/179215830.aspx
Læses:
https://www.comdia.com/novafos/tenderinformationshow.aspx?Id=126366&List=0
Dynamisk indkøbssystem på TV- og spuleopgaver
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9, 1. sal
By: Birkerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Rafi Baronian
E-mail: rba@novafos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/179215830.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Dynamisk indkøbssystem på TV- og spuleopgaver
Nærværende udbud vedrører oprettelse af et dynamisk indkøbssystem til køb af TV- og spuleopgaver til Novafos A/S.
Det dynamiske indkøbssystem omfatter ad hoc og akutte TV- og spuleopgaver i hele forsyningsområdet under Novafos A/S.
Novafos gennemfører ad-hoc og akutte TV- og spuleopgaver i hele området. Arbejdet omfatter TV-inspektion af ledninger, spuleopgaver af ledninger, pumpestationer, bassiner, bygværker, udløb sandfang og olieudskiller samt opgaver på renseanlæg.
Kategori I: Laveste pris
I denne kategori vil tildeling af kontrakter ske efter tildelingskriteriet laveste pris, som vægtes 100%
Der er ingen begrænsning på antallet af optagede deltagere. Alle kan ansøge om at blive optaget i denne kategori, og alle ansøgere, der opfylder minimumskravene til egnethed og ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, vil blive optaget i det dynamiske indkøbssystem.
Kategori II: Bedste forhold mellem pris og kvalitet
I denne kategori vil tildeling af kontrakter ske efter tildelingskriteriet det bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Der er ingen begrænsning i antallet af optagede deltagere. Alle kan ansøge om at blive optaget i denne kategori, og alle ansøgere, der opfylder minimumskravene til egnethed og ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, vil blive optaget i det dynamiske indkøbssystem.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er tale om et udbud af et dynamisk indkøbssystem, hvorfor udvælgelse ikke er relevant.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår skal være positiv
Kravet er det samme uanset, om Ansøger ønsker optagelse i én eller begge kategorier i det dynamiske indkøbssystem.
Ansøger skal kunne fremvise minimum 2 referencer udførft inden for de seneste 3 år. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser, som er omfattet af udbuddets område
Ansøger skal kunne disponere over følgende værktøj, materiel og tekniske udstyr: minimum 2 kombi-spulere og, minimum 2 TV-biler
Kravene er det samme uanset, om Ansøger ønsker optagelse i én eller begge kategorier i det dynamiske indkøbssystem.
Der stilles følgende minimumskrav til referencerne:
At være igangværende eller udført inden for de seneste 3 år.
At referencerne skal vedrøre levering af TV- og spuleopgaver.
Ordregiver vil tildele periodekøbskontrakter med varighed op til 36 måneder i forbindelse med miniudbud på det dynamiske indkøbssystem.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6.
I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation: Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Revisorpåtegnet årsregnskab indeholdende tilbudsgivers egenkapital i indtil det seneste disponible regnskabsår.
I forhold til referencer udgør referencelisten i ESPD'et den endelige dokumentation, og de vindende tilbudsgivere skal i så fald ikke fremsende yderligere dokumentation for referencerne.
I forhold til materiel, køretøjer og teknisk udstyr udgør køretøjslisten i ESPD'et den endelige dokumentation, og deltageren skal i så fald ikke fremsende yderligere dokumentation for køretøjerne.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk