23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 114-321762
Offentliggjort
15.06.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Holbæk Kommune

Vintertjeneste på kørebaner - 2022


Holbæk Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Holbæk Kommune
CVR-nummer: 29189447
Postadresse: Kanalstræde 2
By: Holbæk
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4300
Land: Danmark
Kontaktperson: Aise Özdemir
E-mail: aiso@holb.dk
Telefon: +45 72368858
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://holbaek.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193097
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=334012&B=HOLBAEK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=334012&B=HOLBAEK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Vintertjeneste på kørebaner - 2022

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Opgaven omfatter 12 delaftaler/ ruter. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 12 400 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 1 vedrører vinter-vejklasse 1. Rutens længde er ca. 47,5 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 420 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 1-1 (1a)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 1-1 (1a) vedrører vinter-vejklasse 1. Rutens længde er ca. 47,5 km.

Udbuddet vedrører snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 240 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 2

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 2 vedrører vinter-vejklasse 1. Rutens længde er ca. 50,3 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 220 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 2-1 (2a)

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 2-1 (2a) vedrører vinter-vejklasse 1. Rutens længde er ca. 50,3 km.

Udbuddet vedrører snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 240 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 3

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 3 vedrører vinter-vejklasse 1. Rutens længde er ca. 49,1 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 3-1 (3a)

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 3-1 (3a) vedrører vinter-vejklasse 1. Rutens længde er ca. 49,1 km.

Udbuddet vedrører snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 240 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 20

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 20 vedrører vinter-vejklasse 2 og 3. Rutens længde for vinter-vejklasse 2 er ca. 56,7 km, for vinter-vejklasse 3 ca. 34,1 km og for vinter-vejklasse 2 og 3 ca. 90,8 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 980 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 30

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 30 vedrører vinter-vejklasse 2 og 3. Rutens længde for vinter-vejklasse 2 er ca. 57,2 km, for vinter-vejklasse 3 ca. 38,2 km og for vinter-vejklasse 2 og 3 ca. 95,4 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 420 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 40

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 40 vedrører vinter-vejklasse 2 og 3. Rutens længde for vinter-vejklasse 2 er ca. 52,6 km, for vinter-vejklasse 3 ca. 43,2 km og for vinter-vejklasse 2 og 3 ca. 95,8 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 340 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 50

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 50 vedrører vinter-vejklasse 2 og 3. Rutens længde for vinter-vejklasse 2 er ca. 50,2 km, for vinter-vejklasse 3 ca. 48,8 km og for vinter-vejklasse 2 og 3 ca. 99,0 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 220 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 60

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90600000 Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 60 vedrører vinter-vejklasse 2 og 3. Rutens længde for vinter-vejklasse 2 er ca. 53,5 km, for vinter-vejklasse 3 ca. 42,1 km og for vinter-vejklasse 2 og 3 ca. 95,6 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 340 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rute 70

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Holbæk Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Rute 70 vedrører vinter-vejklasse 2 og 3. Rutens længde for vinter-vejklasse 2 er ca. 57,4 km, for vinter-vejklasse 3 ca. 43,8 km og for vinter-vejklasse 2 og 3 ca. 101,3 km.

Udbuddet vedrører saltning og snerydning (vintertjeneste) på vejarealer i Holbæk Kommune. Det er en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse 3*1 år, hvis begge parter ønsker det.

Ordregiver leverer salt (inkl. lage), saltspredere, plove samt plovskær til udførelse af opgaven. Leverandøren skal stille med lastvogn, hvorpå ordregivers materiel kan monteres, samt chauffør til at udføre opgaven.

Den vintertjeneste på vejarealer, der skal udføres, kan foregå i vinterperioden fra 1. november til 31. marts. Indsatsen vil alene foregå efter udkald foretaget af ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 420 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3*12 mdr. med et år ad gangen, hvis begge parter ønsker det.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbuddet skal indeholde:

*Udfyldt ESPD, herunder også for eventuelle andre konsortiedeltagere eller andre enheder som tilbudsgiver baserer sin økonomiske og / eller tekniske formåen på samt eventuel erklæring om solidarisk hæftelse for konsortiedeltagere.

Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”).

Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige

udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):

• Ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøgeren eller tilbudsgiveren groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6

• Tilbudsgiveren har ubetalt forfalden gæld under 100.000 kr. til offentlige

myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i

henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiveren er

etableret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 7

*Vindende tilbudsgiver vil blive bedt om at fremsende følgende information som dokumentation vedrørende ovenstående udelukkelsesgrunde. Serviceattesten må maksimalt være udstedt 12 måneder før tilbudsfristen:

• Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land

*Udfyldt bilag 3 Tilbudsliste Delkontrakt 1-12 – Rute XX (bilag 3 skal udfyldes for hver rute, som tilbudsgiver ønsker at byde på)

*Udfyldt bilag 5 - Tro- og loveerklæring om fravær af tilknytning til russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland

*Udfyldt bilag 6 - støtteerklæring i tilfælde af anvendelsen af støttende enheder

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/07/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/07/2022
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

2025

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/06/2022

Send til en kollega

0.041