Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
A/S Øresund
Vester Søgade 10
Att: Mikkel Taanum
1601 København V
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk
Mærke
»Anmodning om prækvalifikation — Forst, løbende vedligehold — Må ikke åbnes i posten«
Udbyder
A/S Øresund
Vindere
(22.04.2016)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Rammeaftale om løbende vedligehold - forst
A/S Øresund
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
A/S Øresund
Vester Søgade 10
Att: Mikkel Taanum
1601 København V
DANMARK
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundogbaelt.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
NUTS-kode DK01
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 36Grøn vedligehold: beskæring og klipning af vækst, løbende fjernelse af uønsket vækst (ukrudt på belægninger, vækst i grøfter, uønskede arter i beplantningerne, invasive arter) langs motorvej og langs bane udenfor jernbanesikkerhedsafstanden. Slåning af rabatter langs motorvej.
Renhold af belagte og ubelagte arealer: fjernelse af affald langs motorvej og bane, fejning af nødspor og renhold af flugt- og adgangsveje.
Grøftarbejde: opretholde grøfteprofil og sikre ind- og udløb.
Snerydning og glatførebekæmpelse på adgangsveje (stier, trapper, fortove og mindre pladser), udføres som håndarbejde.
Vedligehold af trådhegn.
Planlægning, styring og rapportering af vedligeholdelsesindsatsen.
90620000, 90630000, 77211300, 77211500, 45233229
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Minimumskrav: positiv egenkapital de seneste tre årsregnskaber.
Max. 5 relevante referencer, som vedrører lignende opgaver inden for de seneste 3 år. Hver reference skal indeholde oplysninger om: kort beskrivelse af den løste opgave, kontraktpart, varighed og hvis muligt værdi.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Ansøger skal have mindst én relevant reference fra forstarbejde, jf. punkt II.1.5, langs bane eller vej.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt der er flere ansøgere, der opfylder minimumskravene, vil ordregiver vurdere hvilke ansøgere, der må antages at give den bedste konkurrence ved tilbudsgivningen. Denne vurdering vil foregå på baggrund af de fremsendte referencer. De ansøgere med de mest relevante referencer vil blive prækvalificeret.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmateriale og kontrakt vil blive affattet på dansk. Arbejdssproget vil være dansk.
Ansøgere opfordres til at holde øje med Sund & Bælts hjemmeside (www.sundogbaelt.dk/udbud) frem til fristens udløb for eventuelle rettelser til nærværende bekendtgørelse.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke et organ med ansvar for mæglingsprocedurer i Danmark
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715001