23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 249-455209
Offentliggjort
29.12.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
29.01.2016 Kl. 14:00

Addresse
A/S Øresund
Vester Søgade 10
Att: Mikkel Taanum
1601 København V
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk

Mærke
»Anmodning om prækvalifikation — Forst, løbende vedligehold — Må ikke åbnes i posten«

Udbyder

A/S Øresund

Vindere

(22.04.2016)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg

Rammeaftale om løbende vedligehold - forst


A/S Øresund

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

A/S Øresund
Vester Søgade 10
Att: Mikkel Taanum
1601 København V
DANMARK
Telefon: +45 33416245
Mailadresse: udbud@sbf.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundogbaelt.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2)Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3)Hovedaktivitet
Andet: infrastrukturejer
I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Rammeaftale om løbende vedligehold — forst.
II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation

NUTS-kode DK01

II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4)Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i måneder: 36
II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Følgende arbejder på Øresunds danske landanlæg langs 12 km jernbane og 9 km motorvej:
Grøn vedligehold: beskæring og klipning af vækst, løbende fjernelse af uønsket vækst (ukrudt på belægninger, vækst i grøfter, uønskede arter i beplantningerne, invasive arter) langs motorvej og langs bane udenfor jernbanesikkerhedsafstanden. Slåning af rabatter langs motorvej.
Renhold af belagte og ubelagte arealer: fjernelse af affald langs motorvej og bane, fejning af nødspor og renhold af flugt- og adgangsveje.
Grøftarbejde: opretholde grøfteprofil og sikre ind- og udløb.
Snerydning og glatførebekæmpelse på adgangsveje (stier, trapper, fortove og mindre pladser), udføres som håndarbejde.
Vedligehold af trådhegn.
Planlægning, styring og rapportering af vedligeholdelsesindsatsen.
II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90620000, 90630000, 77211300, 77211500, 45233229

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8)Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)Samlet mængde eller omfang:
II.2.2)Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3)Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser
III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4)Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2)Betingelser for deltagelse
III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger om ansøgers Egenkapital for de seneste tre regnskabsår.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Minimumskrav: positiv egenkapital de seneste tre årsregnskaber.
III.2.3)Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Max. 5 relevante referencer, som vedrører lignende opgaver inden for de seneste 3 år. Hver reference skal indeholde oplysninger om: kort beskrivelse af den løste opgave, kontraktpart, varighed og hvis muligt værdi.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Ansøger skal have mindst én relevant reference fra forstarbejde, jf. punkt II.1.5, langs bane eller vej.
III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: ja

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure
Begrænset
IV.1.2)Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindsteantal 5: og største antal 8
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt der er flere ansøgere, der opfylder minimumskravene, vil ordregiver vurdere hvilke ansøgere, der må antages at give den bedste konkurrence ved tilbudsgivningen. Denne vurdering vil foregå på baggrund af de fremsendte referencer. De ansøgere med de mest relevante referencer vil blive prækvalificeret.
IV.1.3)Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
29.1.2016 - 14:00
IV.3.5)Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8)Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)Yderligere oplysninger
Anmodning om deltagelse skal fremsendes i 1 originaleksemplar og 2 kopier, samt 1 elektronisk kopi på CD-rom eller memory-stick til adressen nævnt i punkt I.1). Ansøgning skal mærkes »Anmodning om prækvalifikation — Forst, løbende vedligehold — Må ikke åbnes i posten«.
Udbudsmateriale og kontrakt vil blive affattet på dansk. Arbejdssproget vil være dansk.

Ansøgere opfordres til at holde øje med Sund & Bælts hjemmeside (www.sundogbaelt.dk/udbud) frem til fristens udløb for eventuelle rettelser til nærværende bekendtgørelse.

VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er ikke et organ med ansvar for mæglingsprocedurer i Danmark

VI.4.2)Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715001

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22.12.2015

Send til en kollega

0.047