23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 249-455249
Offentliggjort
29.12.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
08.02.2016 Kl. 12:00

Addresse
Spectras A/S
Åbogade 1C
Kontaktpunkt(er): Spectras A/S
Att: Steen Lyck
8200 Aarhus C
Telefon: +45 51512700
Mailadresse: sln@spectras.dk
Internetadresse: http://spectras.dk

Udbyder

Ærø Kommune

Vindere

(22.09.2016)
A/S Mortalin
Bråbyvej 74-76
4690 Haslev

Opdateringer

Rettelse
(07.01.2016)

I stedet for:

II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Rottebekæmpelse i 2016-2020.

III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet:

— Seneste 3 års regnskaber

IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage:

Forventet mindsteantal og (hvis relevant) største antal:

Læses:

II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Rottebekæmpelse i 2016-2021.

III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet:

— Regnskaber for 2012, 2013 og 2014

IV.1.2)

Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage:

Forventet mindsteantal og (hvis relevant) største antal: 5.

Rettelse
(12.01.2016)

I stedet for:

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne:

Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser

NUTS-kode DK0

Læses:

II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne:

Tjenesteydelseskategori nr. 14: Bygningsrengøring og ejendomsadministration

NUTS-kode: DK03

Rottebekæmpelse


Ærø Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Ærø Kommune
Rådhuset, Statene 2
Kontaktpunkt(er): Ærø Kommune
Att: Kirsten Johansen
5970 Ærøskøbing
DANMARK
Telefon: +45 63525000
Mailadresse: kjo@aeroekommune.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.aeroekommune.dk/

Yderligere oplysninger fås her: Spectras A/S
Åbogade 1C
Kontaktpunkt(er): Spectras A/S
Att: Steen Lyck
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 51512700
Mailadresse: sln@spectras.dk
Internetadresse: http://spectras.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Spectras A/S
Åbogade 1C
Kontaktpunkt(er): Spectras A/S
Att: Steen Lyck
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 51512700
Mailadresse: sln@spectras.dk
Internetadresse: http://spectras.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Spectras A/S
Åbogade 1C
Kontaktpunkt(er): Spectras A/S
Att: Steen Lyck
8200 Aarhus C
DANMARK
Telefon: +45 51512700
Mailadresse: sln@spectras.dk
Internetadresse: http://spectras.dk

I.2)Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)Hovedaktivitet
Miljø
Andet: rottebekæmpelse på Ærø
I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Ærø Kommune — Udbud af rottebekæmpelse.
II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Ærø.

NUTS-kode DK0

II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4)Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Opgaven omfatter bekæmpelse og forebyggelse af rotter i både by- og landzone i hele Ærø kommune. Bekæmpelse foretages hele året i by- og landzone, efter anmeldelse fra borgere, derudover skal alle ejendomme i landzone have minimum ét tilsynsbesøg hvert andet år.
Opgaven tager udgangspunkt i bekendtgørelse om forebyggelse og bekæmpelse af rotter.
Ærø Kommune forventer i 2015 at registrere ca. 850 anmeldelser af rotter. I 2014 og 2013 var antallet af anmeldelser hhv. 650 og 430.
Det registrerede antal anmeldelser i 2015 vurderes at være repræsentativt for det fremtidige antal anmeldelser, men det kan ikke udelukkes, at antallet kan ændre sig i kontraktperioden.
Antallet af ejendomme i landzonen var 2.366 stk. i 2014. Antallet af ejendomme i landzonen var i 1646 stk. i 2013.
II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90923000

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8)Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)Samlet mængde eller omfang:
Rottebekæmpelse i 2016-2020.
Anslået værdi eksklusive moms: 3 000 000 DKK
II.2.2)Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3)Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 1.7.2016. Færdiggørelse 30.6.2021

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser
III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Fremgår af udbudsmaterialet.
III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Fremgår af udbudsmaterialet.
III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Såfremt der er tale om et konsortium skal der vedlægges en erklæring om solidarisk hæftelse.
Firmanavn, adresse og oplysninger på kontaktperson skal være oplyst.
III.1.4)Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2)Betingelser for deltagelse
III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tro- og loveerklæring om ubetalt gæld til det offentlige.
Serviceattest vil blive krævet af den vindende tilbudsgiver.
III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Nedenstående oplysninger skal oplyses af alle deltagende virksomheder:
— Omsætning og egenkapital de seneste 3 år
— Seneste 3 års regnskaber
oplysningerne dokumenteres ved revisorerklæring.
III.2.3)Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Relevante referencer i 2013-2015.
III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: ja
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse: BEK nr 689 af 12/06/2013
§ 37 stk. 5.
III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: ja

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure
Begrænset
IV.1.2)Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3)Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
8.2.2016 - 12:00
IV.3.5)Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
4.3.2016
IV.3.6)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8)Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)Yderligere oplysninger
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Erhvervsstyrelsen, Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2)Indgivelse af klager
VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22.12.2015

Send til en kollega

0.062