23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 249-455325
Offentliggjort
29.12.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
25.02.2016 Kl. 12:00

Addresse
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Udbyder

Esbjerg Kommune, Entreprenør

Opdateringer

Rettelse
(02.01.2016)

I stedet for:

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):

Internetadresse(r):

Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til:

Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

VI.3) Yderligere oplysninger:

For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:

https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Læses:

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed:

http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Internetadresse for køberprofilen:

http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til:

http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

VI.3) Yderligere oplysninger:

For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:

https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Rettelse
(04.01.2016)

I stället för:
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til:
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

VI.3) Yderligere oplysninger:
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Skall det stå:
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Internetadresse for køberprofilen:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

VI.3) Yderligere oplysninger:
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Övriga ytterligare upplysningar:
Berigtigelsen indeholder det korrekte link til udbudsmaterialet samt til afgivelse af bud, dvs.:
Udbudsmaterialet er tilgængeligt på:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx

Tømning af rendestensbrønde


Esbjerg Kommune, Entreprenør

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Esbjerg Kommune, Entreprenør
Vibevej 8
6705 Esbjerg Ø
DANMARK

Internetadresse(r):

Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Yderligere oplysninger fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9
Att: Jannie Weje Stepien
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

I.2)Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3)Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Tømning af rendestensbrønde.
II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser

NUTS-kode DK032

II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4)Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Den udbudte opgave omfatter i hovedtræk følgende:
Tømning af rendestensbrønde, sivebrønde, afløbsrender mm. samt spuling af stikledninger i Esbjerg Kommune.
Kontraktperioden er fra 1. maj 2016 til den 30. april 2020 med option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2x1 år.
Esbjerg Kommune, Entreprenør, udfører den udbudte opgave i dag. Esbjerg Kommune afgiver ikke kontrolbud på opgaven og kontrakten indeholder ikke overdragelse af mandskab.
Tilbudsgiveren kan overtage større materiel, der hidtil er anvendt til opgaven.
II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90642000

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8)Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)Samlet mængde eller omfang:
Ordinær tømning af ca. 25.000 rendestensbrønde og sivebrønde, ca. 20 afløbsrender samt ca. 300 sandfang og underføringer langs veje, stier, på p-pladser og ved tunneller
Spuling af ca. 250 stikledninger i varierende længder
Registrering af brønde ved den første tømning.
II.2.2)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2x1 år.
II.2.3)Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser
III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der stilles ikke krav om sikkerhedsstillelse.
III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Vil fremgå af udbudsmaterialet.
III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Såfremt kontrakten tildeles et konsortium, skal konsortiedeltagerne hæfte solidarisk for kontraktens
opfyldelse og der skal udpeges en, som kan indgå bindende aftaler på konsortiets vegne.
III.1.4)Andre særlige vilkår
III.2)Betingelser for deltagelse
III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger om tilbudsgivers navn, adresse, CVR. nr., kontaktperson og dennes kontaktoplysninger.
Tilbudsgiver skal aflevere en underskrevet tro og loveerklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige, samt en underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i artikel 45 stk. 1 og stk. 2, litra a-c og e-f i Udbudsdirektivet.
Mindstekrav: Det er et krav, at Tilbudsgiver ikke har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige over 50.000 kr, jf. tro og loveerlæring. Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrund i art. 45.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbudsgiver skal aflevere oplysninger om nettoomsætning for lignende opgaver som den udbudte for de seneste 3 afsluttede regnskabsår, afhængigt af hvornår den økonomiske aktør blev etableret eller startede sin virksomhed, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Mindstekrav: Tilbudsgiver skal, for hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår, have en årlig nettoomsætning for lignende opgaver som den udbudte på mindst 2 mio. kr.
III.2.3)Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Tilbudsgiver skal aflevere en referenceliste over lignende opgaver som den udbudte, som tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år.
Baserer tilbudsgiver sig på underentreprenører, skal der vedlægges en erklæring fra underentreprenøren om, at denne stiller sine ressourcer til rådighed for tilbudsgiver i forbindelse med entreprisen.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Mindstekrav: Tilbudsgiver skal have erfaring med en eller flere lignende opgaver som den udbudte inden for de seneste 3 år.
III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure
Offentlig
IV.1.2)Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3)Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
25.2.2016 - 12:00
IV.3.5)Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8)Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
VI.2)Oplysninger om EU-midler
VI.3)Yderligere oplysninger
Esbjerg Kommune har valgt at gennemføre dette udbud digitalt igennem iBinder.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:

https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc

Her kan du logge ind, hvis du har en brugerkonto. Såfremt du ikke har en brugerkonto hos iBinder kan du på samme side udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen og login har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter.
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000

VI.4.2)Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbud skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives og om hvorvidt klagen indgives i standstill-perioden.
I de tilfælde hvor klagen ikke indgives i standstill-perioden skal klageren oplyse om hvorvidt der begæres opsættende virkning.
VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000

VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22.12.2015

Send til en kollega

0.062