Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
Indlevering af tilbud
Addresse
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
Udbyder
Esbjerg Kommune, Entreprenør
Opdateringer
I stedet for: I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er): Internetadresse(r): Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc VI.3) Yderligere oplysninger: For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er): Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx Internetadresse for køberprofilen: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx VI.3) Yderligere oplysninger: For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
I stället för:
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til:
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
VI.3) Yderligere oplysninger:
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Skall det stå:
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
Internetadresse for køberprofilen:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
VI.3) Yderligere oplysninger:
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
Övriga ytterligare upplysningar:
Berigtigelsen indeholder det korrekte link til udbudsmaterialet samt til afgivelse af bud, dvs.:
Udbudsmaterialet er tilgængeligt på:
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwcx
Tømning af rendestensbrønde
Esbjerg Kommune, Entreprenør
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Esbjerg Kommune, Entreprenør
Vibevej 8
6705 Esbjerg Ø
DANMARK
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Yderligere oplysninger fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jannie Weje Stepien
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9
Att: Jannie Weje Stepien
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306533
Mailadresse: jwn@niras.dk
Internetadresse: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
NUTS-kode DK032
Tømning af rendestensbrønde, sivebrønde, afløbsrender mm. samt spuling af stikledninger i Esbjerg Kommune.
Kontraktperioden er fra 1. maj 2016 til den 30. april 2020 med option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2x1 år.
Esbjerg Kommune, Entreprenør, udfører den udbudte opgave i dag. Esbjerg Kommune afgiver ikke kontrolbud på opgaven og kontrakten indeholder ikke overdragelse af mandskab.
Tilbudsgiveren kan overtage større materiel, der hidtil er anvendt til opgaven.
90642000
Spuling af ca. 250 stikledninger i varierende længder
Registrering af brønde ved den første tømning.
Beskrivelse af disse optioner: Option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2x1 år.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
opfyldelse og der skal udpeges en, som kan indgå bindende aftaler på konsortiets vegne.
Tilbudsgiver skal aflevere en underskrevet tro og loveerklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige, samt en underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i artikel 45 stk. 1 og stk. 2, litra a-c og e-f i Udbudsdirektivet.
Mindstekrav: Det er et krav, at Tilbudsgiver ikke har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige over 50.000 kr, jf. tro og loveerlæring. Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de nævnte udelukkelsesgrund i art. 45.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Mindstekrav: Tilbudsgiver skal, for hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår, have en årlig nettoomsætning for lignende opgaver som den udbudte på mindst 2 mio. kr.
Tilbudsgiver skal aflevere en referenceliste over lignende opgaver som den udbudte, som tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år.
Baserer tilbudsgiver sig på underentreprenører, skal der vedlægges en erklæring fra underentreprenøren om, at denne stiller sine ressourcer til rådighed for tilbudsgiver i forbindelse med entreprisen.
Ved tilbud afgivet af sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortier) skal oplysningerne vedlægges for hver deltager i konsortiet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Mindstekrav: Tilbudsgiver skal have erfaring med en eller flere lignende opgaver som den udbudte inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser:
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=gusmgzrwc
Her kan du logge ind, hvis du har en brugerkonto. Såfremt du ikke har en brugerkonto hos iBinder kan du på samme side udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.Efter afsendelse af registreringen og login har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Fristen regnes fra dagen efter den dag hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives og om hvorvidt klagen indgives i standstill-perioden.
I de tilfælde hvor klagen ikke indgives i standstill-perioden skal klageren oplyse om hvorvidt der begæres opsættende virkning.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000