Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Vindere
Udbud af graffitibekæmpelse i NORD
(04.10.2022)
C.C Rengøring & Facility ApS
Fabriksparken 38
2600 Glostrup
Udbud af graffitibekæmpelse i NORD
Københavns Kommune - Teknik- og Miljøforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Njalsgade 15
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: m15s@kk.dk
Telefon: +45 23392485
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/175328590.aspx
Del II: Genstand
Udbud af graffitibekæmpelse i NORD
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en abonnementsordning for afrensning af graffiti på kommunens Kommunes bygningsstrukturer og byudstyr, der er beliggende i område nord (afgrænset i kortbilag i Kravspecifikation ).
Abonnement omfatter at leverandøren løbende skal foretage besigtigelser af Ordregivers bygningsstrukturer og byudstyr i området og når der konstateres graffiti, klistermærker eller plakater, skal der foretages en afrensning, efter de beskrivelser der er for dette (i kravspecifikation bilag B). Ofte vil der tillige skulle etableres offerlag efter afrensning.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag B).
Grundet hensyn til bl.a. tilbudsgivernes ferie svares der ikke på spørgsmål i perioden den 8/7 til 10/8
Bilag 0. Udbudsbetingelser (den retlige ramme for udbud)
Bilag A: Kontraktudkast med tilhørende bilag (Arbejdsklausul, CSR og fakturabestemmelser)
Bilag B: Kravspecifikation
Bilag C: Tilbudsliste (der skal udfyldes af leverandøren og oploades i Mercell)
Bilag D: Skabelon til erklæring om fælles befuldmægtiget i konsortier (skal benyttes hvis man byder ind som konsortie, ellers skal man se bort fra denne)
Bilag E: Skabelon til støtteerklæring (skal benyttes hvis man byder ind og har behov for støtteenhed fordi man ikke selv kan leve op til egnethedkrav. Hvis man selv kan leve op til krav ses bort fra denne)
Bilag F: Køretøjer (det skal udfyldes hvilke køretøjer der vil blive benyttet i forbindelse med løsning af kontrakten). (Skal udfyldes af leverandøren og oploades i Mercell og hvis der ikke benyttes køretøjer skal dette noteres på dokumentet og hvis der benyttes cykler noteres dette ligeledes)
Bilag G. Anfordringsgarantidokument (vilkår der skal gælde ved når der stilles af anfordringsgaranti).
Bilag H. ( H1 og H2) Københavns Kommunes Ryge og Alkohol politik
Bilag I. Lister Østerbro, Bispebjerg, Brønshøj-Husum og Vanløse
Bilag J. Eksempler på byudstyr og elførende byudstyr
Bilag K. Billedbilag Monumenter
Bilag L. Billedbilag Toiletter
Bilag M. Billedbilag Anlæg
Bilag N. Metode for tilsyn med kravet om "Graffitiandel under 20%"
Bilag O. Statistik for afrensninger i området
Bilag P. Egen-erklæring vedr. ejerforhold i forhold til Rusland.(der skal udfyldes af leverandøren og oploades i Mercell)
2 x 1 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
- Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 6. mill. Kr.
- Tilbudsgiver skal som minimum har to referencer for levering af tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste tre år, og som har lighed med kontraktens genstand, dvs. at leverandøren har udført graffitiafrensning som abonnementsordning og udført antigraffiti-behandling for enten offentlige eller private. I referencen skal angives beløb og tidspunkter for kontrakten samt kontaktoplysninger hos modtager af ydelsen.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausul i forbindelse med opfyldelse af kontrakten. Arbejdsklausulen er beskrevet i Kontrakten (bilag A, bilag 1).
Ved opfyldelsen af kontrakten indestår Leverandøren for Leverandørens og dennes eventuelle underleverandørers overholdelse og efterlevelse af Københavns Kommunes til enhver tid gældende vilkår om leverandørens samfundsansvar. De aktuelle vilkår fremgår af kontrakten ( Bilag A, bilag 2).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Vederlag:
Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke,
hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af aftalen.
ESPD
Ansøger/tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis
ansøger/tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte
obligatoriske udelukkelsesgrunde. Ansøger/tilbudsgiver vil ligeledes blive udelukket fra
deltagelse såfremt denne er omfatte af de[n] frivillige udelukkelsesgrund[e] i udbudslovens
[§137, stk. 1, nr. 1 -7, medmindre ansøger/tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig
dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, stk. 1-
3
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk