Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Struer Kommune
Vindere
Vandløbsvedligeholdelse - Struer Kommune
(19.09.2022)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Vandløbsvedligeholdelse - Struer Kommune
Struer Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189951
Postadresse: Østergade 11 -15
By: Struer
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7600
Land: Danmark
Kontaktperson: Elsebet Bondgaard
E-mail: ebo@struer.dk
Telefon: +45 96848447
Fax: +45 96848109
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/181967438.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.struer.dk/
Del II: Genstand
Vandløbsvedligeholdelse - Struer Kommune
Udbuddet omfatter vandløbsvedligeholdelse af alle offentlige vandløb i Struer Kommune, med undtagelse af grænsevandløbet Falsig Skelgrøft.
Struer Kommune
Vedligeholdelsen udbydes i én samlet entreprise for i alt ca. 96 km vandløb (fordelt på 73 km åbne vandløb og 23 km rørlagte).
16.006 m vedligeholdes med mejekurv,
51.520 m vedligeholdes med håndredskaber,
6.922 m gennemgås ved tilsyn,
21.910 m rørlagte vandløb med 145 brønde (heraf 22 jorddækkede/nedlagte) gennemgås ved tilsyn.
Der er en usikkerhed om adgang til enkelte brønde. Brønde som er ført til terræn skal oprenses efter behov i forbindelse med tilsynet.
Der er option på forlængelse af kontrakten med op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Den udbudte kontrakt indgås på de vilkår, der fremgår af den vedlagte kontrakt og betingelser til udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er krav til referencer
Indenfor de seneste 5 år skal der være udført vandløbsvedligeholdelse på minimum 100 km maskinel vedligeholdelse med mejekurv. Indenfor de seneste 5 år skal der være udført vandløbsvedligeholdelse på minimum 100 km manuel vedligeholdelse. Tilbudsgiver skal oplyse om leverancerne, angive antal km for henholdsvis manuel og maskinel vedligeholdelse samt navn og telefonnummer på kontaktperson hos den ordregivende myndighed.
Der er bodsbestemmelser.
Tjenesteyder er forpligtiget til at tegne de nødvendige lovpligtige forsikringer, herunder professionel ansvarsforsikring og erhvervsansvarsforsikring.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Umiddelbart inden denne kontrakt udløber.
Tilbudsgiveren skal i forbindelse med tilbudsafgivelsen udfylde et fælles europæisk udbudsdokument (ESPD) vedrørende egnethedskrav, udelukkelsesgrunde og for eventuelt andre støttende virksomheder eller virksomheder i eventuelt konsortie.
Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'et i Mercell via fanebladet "Udbud" i henhold til de efterspurgte oplysninger. Der stilles ikke krav om underskrift på ESPD-dokumentet.
Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit "Udelukkelse").
For danske virksomheders vedkommende vil der blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens § 153, og denne serviceattest må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen.
Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land.
Den maksimale værdi og dermed det maksimale træk på kontrakten over de potentielt 6 år og 4 måneder kan max være DKK 3.500.000. Såfremt dette beløb skulle overstiges i kontraktperioden, vil kontrakten have udtømt sin virkning.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk