Fakta om udbudet
Udbyder
Reparation og vedligeholdelse af tanke
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Biofos A/S
Refshalevej 250
Att: David Salomonsen
1432 København K
DANMARK
Mailadresse: dsa@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.biofos.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Opgaven skal udføres i København og omegn. Biofos ønsker at indgå en samlet rammeaftale for service på skraberudrustning i primærtanke (forklaringstanke) på renseanlæg Lynetten og sekundærtanke (efterklaringstanke) på renseanlæg Lynetten og renseanlæg Damhusåen.
NUTS-kode DK011,DK012
Rammeaftalen fastlægger priser for faste årlige serviceopgaver, nærmere beskrevne ad hoc-opgaver samt timepriser for uspecificerede opgaver. Biofos trækker på rammeaftalen efter behov, og er ikke bundet til at aftage en bestemt volumen. Dog forpligter Biofos sig til at købe årlig service på 16 tanke jf. kravspecifikationen i kontraktperioden. Service på disse 16 tanke foretages løbende hen over året efter Biofos' anvisning af tidspunkt. Rammeaftalen er eksklusiv for Biofos således, at samtlige opgaver omfattet af kravspecifikationen indkøbes på rammeaftalen, medmindre særlige forhold gør sig gældende.
Faste serviceopgaver består af:
— Kontrol og eventuel opstramning af plastkæde/rustfri stålkæde samt kontrol af befæstelsen til skrabere
— Kontrol af tandhjul for samme
— Kontrol af slid og revnedannelse i led i plastkæde til skrabere
— Kontrol af fejl på glasfiberskrabere (Revner, slid, nedbrydning af glasfiberen etc.)
— Kontrol af gummi på skrabere (Revner og befæstelse. Kun primærtanke)
— Kontrol af glidesko på glasfiberskrabere (Kun primærtanke)
— Kontrol af rustfrit skraberbord til svømmeslam (Slid og revner etc. Kun primærtanke)
— Kontrol af hjul og aksler på glasfiberskraber (Kun sekundærtanke)
— Kontrol af duplex trækkæde i stål (Slid og opstramning)
— Kontrol af drivstation herunder elmotor, gear og kilerem. (Lejestøj, olie-spild/ niveau etc.)
— Kontrol af funktion efter service
— Indrapportering af synlige betonskader
— Udfærdigelse af servicerapport.
Yderligere ad hoc-opgaver vedrørende skraberudrustning i både primærtanke og sekundærtanke kan efter behov bestå af følgende delopgaver:
— Udskiftning af stålhovedaksel til rustfast hovedaksel
— Udskiftning af akseltap med holder kaldet granat
— Udskiftning af vægplade til hovedaksel
— Udskiftning af vægplade til granater
— Udskiftning af komplet plastkæde og tandhjul samt efterfølgende opstramning
— Udskiftning af glasfiberskraber
— Udskiftning af duplex trækkæde i stål samt renovering af kædeopstrammer
— Udskiftning af hjul og aksler på glasfiberskraber (kun sekundærtanke)
— Udskiftning af glidesko på glasfiberskraber (kun primærtanke)
— Udskiftning af gummi på glasfiberskraber (kun primærtanke)
— Indkøring af skraberudrustning efter renovering
— Udfærdigelse af rapport over renovering evt. med fotodokumentation.
Endvidere omfatter rammeaftalen faste timepriser for følgende medarbejderkategorier:
— Svend
— Lærling
— Arbejdsmand.
50514100, 71550000
Del IV: Procedure
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 171-311213 af 4.9.2015
Del V: Kontrakttildeling
Betegnelse: Rammeaftale for tankeftersynPN Rustfri Rørmontage og Service A/S
Falkevej 34
4600 Køge
DANMARK
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgning skal afleveres i 2 fysiske eksemplarer, samt i 1 digital udgave enten på CD-rom eller på et USB-stik. De fysiske eksemplarer af ansøgningen bedes mærket henholdsvis »original« og »kopi«. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem de 2 fysiske eksemplarer, eller mellem de fysiske eksemplarer og den elektroniske udgave af ansøgningen, vil det fysiske eksemplar, som er mærket »original« blive lagt til grund.
Ansøgning kan ikke fremsendes pr. e-mail. Såfremt ansøger fremsender ansøgningen pr. post, skal ansøger selv sikre sig, at Ordregiverne modtager ansøgningen inden ansøgningsfristens udløb. Ansøger har mulighed for at få udleveret en kvittering for aflevering af Ansøgningen, hvis dette afleveres personligt i receptionen på ovenstående adresse. Receptionen er åben fra mandag-torsdag kl. 9-15 og fredag fra kl. 9-14.
Ansøger bærer entydigt risikoen for, at ansøgningen kommer rettidigt frem.
Rammeaftalen indeholder en arbejdsklausul med krav om, at leverandøren tilbyder sine medarbejdere visse løn- og ansættelsesvilkår. Rammeaftalen indeholder endvidere en lærlingeklausul, der forpligter leverandøren til at lade en del af arbejdet under rammeaftalen udføre af lærlinge.
De prækvalificerede ansøgere vil få adgang til at besigtige de relevante anlæg og tanke inden tilbud skal afgives.
Rammeaftalen forventes at træde i kraft pr. 1.1.2016. Tidspunktet for Rammeaftalens ikrafttræden er fastsat i henhold til den foreløbige tidsplan for udbudsprocessens afvikling. Ændringer i denne tidsplan kan betyde, at tidspunktet for Rammeaftalernes påbegyndelse udskydes tilsvarende. De under Del III) nævnte skabeloner kan fremsendes til ansøger ved henvendelse til det under punkt I.1) nævnte kontaktpunkt.
Klagenævnet for Udbud, Erhvervs og Selskabsstyrelsen
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Telefon: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk