Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/kolding-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=116393
Udbyder
Kolding kommune
Vindere
Delkontrakt 1 - Rute A1 Kolding - Hejls
(14.10.2022)
Preben Jørgensen Christiansfeld A/S
Industrivej 26
6070 Christiansfeld
Delkontrakt 2 - Rute A2 Kolding SØ, Midtby
(14.10.2022)
City Container Jylland A/S
Profilvej 26
6000 Kolding
Genudbud Glatførebekæmpelse til A-ruter i Kolding Kommune
Kolding kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189897
Postadresse: Akseltorv 1
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Schulz Michelsen
E-mail: mcami@kolding.dk
Telefon: +45 79797979
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kolding.dk
Del II: Genstand
Genudbud Glatførebekæmpelse til A-ruter i Kolding Kommune
Kolding Kommune udbyder 4 delaftaler på glatførebekæmpelse, dvs. snerydning og saltspredning til en række A-ruter i kommunen.Glatførebekæmpelsen har i høj grad offentlighedens bevågenhed, da den skal medvirke til at skabe fremkommelighed og sikkerhed på veje, cykelstier og fortov under ringe vejrforhold. Ordregiver forpligter sig til at anvende leverandøren til saltning af de pågældende A-ruter, hvilket som udgangspunkt sker ved præventiv saltning, dog kan udkald ske når glatføre er indtrådt. Ordregiver forpligter sig ligeledes til at anvende leverandørerne til snerydning af de pågældende A-ruter, ved drivedannelse eller snefald inden der er faldet op til 5 cm. jævnt lag sne eller derover på de ruter, som er omfattet af kontrakten
Delkontrakt 1 - Rute A1 Kolding - Hejls
Kolding Kommune
Rute A1, Kolding-Hejls dækker 54,3 km. kørebaner, buslommer mm. og fremgår af bilag A1. Forventet årlig omsætning: 270.000 kr.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.
Delkontrakt 2 - Rute A2 Kolding SØ, Midtby
Kolding Kommune
Rute A2 Kolding SØ, Midtby dækker 34,7 km. kørebaner, buslommer mm. og fremgår af bilag A2. Forventet årlig omsætning: 307.000 kr.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.
Delkontrakt 3 - Rute A3 Lunderskov - Almind
Kolding Kommune
Rute A3, Lunderskov-Almind dækker 34,4 km. kørebaner, buslommer mm. og fremgår af bilag A3. Forventet årlig omsætning: 305.000 kr.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.
Delkontrakt 4 - Rute A4 Kolding - Christiansfeld
Kolding Kommune
Rute A4 Kolding-Christiansfeld dækker 47,5 km. kørebaner, buslommer mm. og fremgår af bilag A4. Forventet årlig omsætning: 278.000 kr.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver har en positiv egenkapital det seneste disponible regnskabsår. Dokumenteret ved årsregnskab eller lignende.
Tilbudsgiver har en positiv egenkapital det seneste disponible regnskabsår. Dokumenteret ved årsregnskab eller lignende.
Kontrakt med den/de vindende tilbudsgiver(e) skal indgås på baggrund af udkastet til kontrakt som fremgår i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Tilbuddene åbnes via udbudssystemtet COMDIA
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136, samt de af ordregiver valgte frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137. Udelukkelsesgrundene fremgår alene af ESPD’et. Dokumentation herfor sker ved serviceattest.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk