Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=337674&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Vindere
Vintertjenester Næstved Komune
(21.11.2022)
Frede Andersen og Søn
4700 Næstved
Vintertjenester Næstved Komune - Lastbil
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Jon Sune Ebbesen
E-mail: jsuebb@naestved.dk
Telefon: +45 61134497
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Del II: Genstand
Vintertjenester Næstved Komune - Lastbil
Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbil på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer o.l., på de overordnede veje i Næstved Kommune.
Vintertjenester Næstved Komune
Næstved Kommune
Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbil på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer o.l., på de overordnede veje i Næstved Kommune.
Næstved
Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbil på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer o.l., på de overordnede veje i Næstved Kommune.
Næstved
Vintertjenesten omfattet af nærværende udbud omfatter snerydning og glatførebekæmpelse med lastbil på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer o.l., på de overordnede veje i Næstved Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
• Krav til tilbudsgiveres køretøjer fremgår af dokumentet Vilkår, lastbiler, afsnit 3.6 Materiel.
• Tilbudsgiver skal oplyse Færdselsstyrelsens ID-nummer samt antal ”Tilladelser til gods-kørsel”
• Krav til tilbudsgiveres køretøjer fremgår af dokumentet Vilkår, lastbiler, afsnit 3.6 Materiel.
• Tilbudsgiver skal oplyse Færdselsstyrelsens ID-nummer samt antal ”Tilladelser til gods-kørsel”
• Krav til tilbudsgiveres køretøjer fremgår af dokumentet Vilkår, lastbiler, afsnit 3.6 Materiel.
• Tilbudsgiver skal oplyse Færdselsstyrelsens ID-nummer samt antal ”Tilladelser til gods-kørsel”
Del IV: Procedure
Næstved
Tilbuddene åbnes elektronisk via EU-Supply efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Q1 2026
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk