Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/kolding-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=117942
Udbyder
Kolding kommune
Vindere
Delkontrakt 1: Distrikt Bramdrup
(14.10.2022)
Tolstrup A/S
Tolstrup Allé 18
7000 Fredericia
Glatførebekæmpelse til deltagende institutioner i Kolding Kommune
Kolding kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189897
Postadresse: Akseltorv 1
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Schulz Michelsen
E-mail: mcami@kolding.dk
Telefon: +45 79797979
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kolding.dk
Del II: Genstand
Glatførebekæmpelse til deltagende institutioner i Kolding Kommune
Udbuddet vedrører glatførebekæmpelse, dvs. snerydning og saltspredning, på nedenstående oplistede deltagende institutioner i Kolding Kommune, således at der sikres fremkommelighed for alle, og at færdselsarealerne ikke er glatte.Glatførebekæmpelsen og vagt ledes og koordineres af leverandøren selv.Ordregiver forpligter sig til at anvende leverandøren til saltning af de pågældende institutioner, hvilket som udgangspunkt sker ved præventiv saltning, dog kan udkald ske når glatføre er indtrådt. Ordregiver forpligter sig ligeledes til at anvende leverandørerne til snerydning af de pågældende institutioner, ved drivedannelse eller snefald inden der er faldet op til 5 cm. jævnt lag sne eller derover på de distrikter, som er omfattet af kontrakten.<br>
Delkontrakt 1: Distrikt Bramdrup
Kolding Kommune
Distrikt Bramdrup indeholder 16 institutioner og består af i alt 19.346 m2.Estimeret forbrug i hele aftaleperioden 478.000kr.<br>
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 2 x 12 mdr. på uændrede vilkår. Delkontrakterne forlænges uden varsel, medmindre ordregiver giver leverandøren meddelelse om andet.
Delkontrakt 2: Distrikt Aalykke
Kolding Kommune
Distrikt Aalykke indeholder 10 institutioner og består af i alt 39.943 m2.Estimeret forbrug i hele aftaleperioden: 561.000kr. <br>
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 2 x 12 mdr. på uændrede vilkår. Delkontrakterne forlænges uden varsel, medmindre ordregiver giver leverandøren meddelelse om andet.
Delkontrakt 3: Distrikt Brændkjær
Kolding Kommune
Distrikt Brændkjær indeholder 11 institutioner og består af i alt 17.168 m2.Estimeret forbrug i hele aftaleperioden: 556.000 <br>
Ordregiver har option på at forlænge kontrakten med 2 x 12 mdr. på uændrede vilkår. Delkontrakterne forlænges uden varsel, medmindre ordregiver giver leverandøren meddelelse om andet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver har en positiv egenkapital det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver har en positiv egenkapital det seneste disponible regnskabsår.
Kontrakt med den/de vindende tilbudsgiver(e) skal indgås på baggrund af udkastet til kontrakt som fremgår i udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Tilbuddene åbnes via udbudssystemet Comdia
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136, samt de af ordregiver valgte frivillige udelukkelsesgrunde, jf.udbudslovens § 137. Udelukkelsesgrundene fremgår alene af ESPD’et. Dokumentation herfor sker ved serviceattest.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk